Koekoek

Net een prachtige 6139-6032 overgenomen van Daniel @koekoek. Heel mooi horloge in perfecte staat. Goede communicatie en snelle afhandeling in Delft op de TU.
Heel tevreden en needless to say, een dikke aanrader! :+1::+1:

1 like

Zojuist een Chevalier overgenomen van Daniël, een prachtig horloge. De overdracht ging fijn, even een gesprek gevoerd. Ik zou zeker nog een keer van hem kopen.

1 like

Twee Seiko’s aan Daniel @koekoek verkocht. Prettige, snelle transactie. Een aanrader dus :+1:

1 like

Weer een top deal gehad met @koekoek. Dikke aanrader uiteraard!
Tot de volgende keer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Een tijdje terug een mooi 5je gekocht van Daniel, zeer prettig zaken doen. Voor herhaling vatbaar! :+1:

1 like

Een Seiko Pogue overgenomen van @koekoek. Zeer tevreden met Daniël, binnen een dag in huis.

1 like

Stalen band overgenomen van @koekoek. Fijne communicatie, goed verpakt en ik ben zeer tevreden.

Aanrader.

Tot de volgende keer.

1 like

Horloge overgenomen van @koekoek. Vlotte, vriendelijke communicatie, de deal was snel gesloten. Dezelfde dag zat het horloge – goed verpakt – op de post. Volgende dag in huis! Aanrader.

1 like

Vandaag de 2 horloges op de mat gekregen die ik van @koekoek heb overgenomen. Zoals al velen voor mij heb ook ik een hele prettige en vlotte deal gesloten, met dit vriendelijke en gewaardeerde forumlid.

Daniel, nog bedankt.

1 like

Deze week heb ik een Seiko Hi-Beat overgenomen van Daniel (@koekoek). Een prachtig horloge inclusief originele stalen band voor een heel redelijke prijs. Ik ben met Daniel in een record tijd tot een overeenkomst gekomen en twee dagen later lag het horloge in de bus.

De communicatie met Daniel is vlot en vriendelijk en de info over het horloge was gedetailleerd en compleet. Kortom, prima zaken doen met Daniel.

Nogmaals, hartelijk dank voor deze prima deal.

Groeten,

Coos

Bandjes verkocht aan Koekoek.
Hij reageerde supersnel en betaling was ook snel.
Helemaal top :ok_hand:

1 like

Terwijl ik Daniel @koekoek eigenlijk geschreven had voor hulp bij aanschaf van een ander horloge raakten we via PM aan de praat over King Seiko Seiko’s. Paar berichten later komen we tot een leuke deal voor aanschaf van niet één maar twee horloges van hem! Daniel heeft verstand van zaken, is zeer hulpvaardig en uiteindelijk hebben we bij de persoonlijke overdracht ook nog even leuk staan praten over de hobby.

Ik kan hem zeker aanraden als leuk persoon, en als kenner op het forum :+1:

Wie weet tot ziens, Matthijs

1 like

Daniël @koekoek verkocht mij een leuk stalen bandje en verzond deze snel. Tot een volgende keer maar weer.

1 like

Deze week een bijzonder horloge van @koekoek overgenomen.

Prima ervaring met fijne, snelle communicatie en nog snellere verzending :+1:

Daniel, nogmaals hartelijk dank!

Groet,

Marc

Seiko turtle (what else?) in prima staatovergenomen van @koekoek Binnen 24 uur op mijn deurmat (kan die tegen):muscle:t2: Aanbevolen dus :+1::clap:

1 like

Mooie groene watchpouch van @koekoek overgenomen. Topper hoor, uiterst snel en correct afgehandeld :ok_hand:
Tnx Daniel

2 likes

Vouwsluiting overgenomen van @koekoek n.a.v. een gezocht topic. Snelle en vlotte deal :grinning: Altijd een aanrader :+1:

1 like

Seiko 5 Overgenomen van @koekoek horloge was precies zoals beschreven, en verkoop ging op een transparante fijne manier.

1 like

Na eerder al een succesvolle MP deal met @koekoek te hebben gesloten, heb ik nu via HF een Seiko van Koekoek gekocht. Naar tevredenheid, overigens.
Seiko voldoet aan beschrijving en deal kwam vlotjes tot stand. Verpakking was bombproof en verzending snel.

Dikke prima dus!

1 like

Ik heb van @koekoek 6 bracelets overgenomen .
Deal was snel beklonken , gegevens uitgewisseld en de volgende dag perfect verpakt in huis . Aanrader !

1 like