Koekoek

Horloge verkocht aan @koekoek. Erg snelle deal, duidelijke communicatie en een snelle betaler. Kortom een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Een mooie Seiko gekocht van Daniel @koekoek. De deal was snel gesloten, de verzending was snel en het horloge voldoet aan mijn verwachtingen. Warm aanbevolen! :blush: :+1:

1 like

Vorige maand twee horloges gekocht van koekoek. Meer dan tevreden mee :+1:
+1 voor de aftersales :wink:

1 like

Een horloge overgenomen van @koekoek, een Seiko (what else!? :wink: )

Eerder zaken gedaan met Daniel en het contact is altijd prettig en ook deze deal kwam vlot tot stand. Immer een aanrader :ok_hand:t3:

1 like

Onderdeeltje overgenomen van @koekoek
Prima zaken doen weer deze keer.
Snelle verzending en goed geprijsd :+1:t3:

1 like

Horloge overgenomen van Daniel @koekoek

Duidelijke en vlotte comunicatie. Alles zoals het hoort. Top!

1 like

Een pracht exemplaar mogen overnemen van Daniel @koekoek
Duidelijke en vriendelijke communicatie, snelle verzending en dat alles voor een goede prijs.
Zeker een aanrader :ok_hand:

1 like

Mooie King Seiko met wat werk overgenomen van @koekoek. Daniel heeft veel kennis op dit vlak en de communicatie was snel en de prijs heel redelijk!

1 like

Vintage BoR band van Daniel overgenomen, alles vlot en sympathiek geregeld. :+1:

1 like

Heb een mooie vintage KS overgenomen van @koekoek. Het horloge was zoals beschreven en werd goed verpakt. De communicatie was ook fijn dus zeker een aanrader!

1 like

Zag dat het alweer ruim 2 jaar geleden is dat ik hier een ervaring deelde, dus een korte update kan geen kwaad;

Ik denk dat er geen HF lid is waar ik zo veel deals mee heb gedaan als met @koekoek. Vermoedelijk zit dit intussen in de ‘double digits’. Weliswaar zou hij eens wat vaker een horloge van mij moeten kopen, want de balans slaat wel stevig door naar zijn kant :stuck_out_tongue: . maar het mag duidelijk zijn dat dit alleen maar kan omdat hij een fijne (ver-)koper is. Kortom; nog steeds een aanrader :+1:

Vorige week een Seiko Skyliner en een Seiko Silverwave overgenomen van @koekoek
Vriendelijke communicatie, horloges als omschreven en snel verzonden. Daarnaast was geen vraag te veel, zeker een aanrader! :+1:

1 like

Zaterdag een ouwe Seiko van Kroepoek gekocht.
Ben er weer blij mee. :stuck_out_tongue:

2 likes

Een Seiko van Daniel @koekoek overgenomen.
Horloge was exact zo als beschreven en op de foto’s.

Horloge was goed verpakt en meteen de volgende dag verzonden.

100% Top!

1 like

Ik heb een horloge gekocht van Daniël. Ome @koekoek had 'm in no time op de bus gedaan en een T&T gestuurd, communicatie vriendelijk to the point en correct, I approve. Aanrader.

De Silverwave met Cock’n’balls is nog niet binnen, maar ik ga er blind van uit dat dat prima is. Dank voor de aardige deal man!

PS: Als ik 'm ontvangen heb kom ik nog wel even terug om te melden dat het was wat je op de foto’s gezet had. :slight_smile: :+1:

2 likes

Prachtige Seiko gekocht van @koekoek, een zeldzaam model en in prachtige staat. Eerlijke prijs, snel verzonden & het horloge is precies zoals beschreven. Een aanrader dus!

Als newbie ging ik op zoek naar een vintage Seiko. @koekoek heeft er verstand van en heeft mij goed op weg geholpen. Op Marktplaats een advertentie gevonden en deze bleek van Koekoek te zijn! Rond 1 uur begon het contact via PB en om drie uur zat ik in de auto om het horloge op te mogen halen. Heerlijke snelle communicatie! Het horloge is in het echt mooier dan het op de foto’s overkwam, dus ik ben echt heel blij met deze aanschaf! Zeker een aanrader en zou zo weer bij hem kopen!

Prachtige Seiko silverwave van hem gekocht. Past goed op mijn pols 20cm. Mooie prijs en snelle verzending. helemaal top!! Zeker een aanrader om zaken mee te doen, bedankt .

Een mooie seiko overgenomen van @koekoek communicatie en verzending verliepen voorspoedig. Een aanradar!

Seiko LM overgenomen van @koekoek

Fijne communicatie, horloge zeer goed verpakt,
de dag erna al in huis en perfect zoals omschreven. Zeker een aanrader! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2:

1 like