Koen (tu)

Superba handopwinder van koen overgenomen.
Slechts 9 euro inclusief verzenden en nog eens extra nagekeken.
Horloge oogt in het echt nog mooier dan op de foto’s en loopt prima op tijd.

Ben helemaal blij met dit leuke klokkie en dikke duim omhoog voor koen :slight_smile:

Vintage klokje verkocht aan Koen, prettig forumlid om zaken mee te doen!

Ik hen een onderdeel voor de ETA 1080 van mijn vrouw bij Koen vandaan. Ik had het onderdeel ook uit het buitenland (India) kunnen laten komen, maar via een forumlid is veel fijner, sneller en betrouwbaarder!

Goede communicatie, perfect onderdeel en supersnelle verzending.

Wederom een prettige ervaring met koen. Op mijn zoektocht naar een Pontiac Memodate reageerde hij dat hij een ander mooie Pontiac had.

Op de Rikketik afgesproken, zeer fraai horloge en nog een leuk gesprek gehad.

En even later belde hij nog even dat hij op een stand een Pontiac Memodate had gezien, weliswaar een andere look maar evengoed dankuwelzeerbeleefd:) voor de tip.

Kortom, een aanrader maar dat wist ik al(tu)

Complimenten voor Koen (tu)

Prettige communicatie en het horloge precies als beschreven, klasse :~

Bedankt :)-D

Twee klokjes van Koen overgenomen, alles precies zoals beschreven en daarbij geheel gratis een derde klok erbij gekregen! Klasse. Communicatie verliep, ondanks het carnaval uitstekend.:slight_smile:
Groet, Fred

Horloge aan Koen verkocht. Prettig zaken mee te doen, een aanrader!

Koen, bedankt! (tu)

Van Koen het Waltham size 16 zakhorlogen overgenomen. Prettige communicatie en snelle levering. Zakhorloge was ook prima verpakt. Zakendoen met Koen kan ik van harte aanbevelen.

Bij de Alpe D’HuZes actie van Koen 2 bandjes overgenomen en keurig verpakt in een bubbelenvelop op de mat ontvangen. Bedankt :slight_smile:

Nog even en Koen wordt hofleverancier. :wink:
Koen belde me een tijdje terug dat hij een Pontiac Memodate voor me had.
Geen woord teveel gezegd, het is een prachtig uurwerk met een mooie ETA uurwerkje. Loopt goed, wederom bedankt! (tu)(tu)(tu)(tu)

Recent een horloge van Koen overgenomen. Ging in eerste instantie een beetje mis vanwege het niet werkende PB systeem van het forum. Daarna is toch alles nog goed gekomen. (tu)

Enkele opknappers van Koen gekocht.
Prima afhandeling en nette levering.

(tu)

Tot 2x iets willen kopen waarbij ik akkoord ging met de vraagprijs en dus ook wilde betalen.
Maar op het laatste moment ging het niet door omdat een ander weer iets meer gaf door een smoesje te verzinnen.
Dit is geen verkoop mentaliteit en wil dus niets meer van hem kopen daar ik dit geen derde keer wil mee maken.

Ik heb enkele maanden geleden een zakhorloge van Koen overgenomen.
Prettige afhandeling,goed verpakt verstuurd en prachtig horloge.
(tu)

duimken omhoog

alles dik in orde: goede communicatie, goed verpakt, snel verhandeld, niets op aan te merken.

Koen (tu) (als verkoper)

Duidelijk beschreven product.
No nonsens.
Goede en snelle communicatie
Snelle afhandeling en versturing.

Laatst een zakhorloge van Koen gekocht. Ziet er mooi uit, loopt goed en zorgvuldig ingepakt. Ik heb tussendoor gewisseld van horloge, omdat ik een ander horloge liever wilde hebben en dat was geen probleem. Prima zakendoen met Koen!

Een Pontiac laten repareren bij Koen,ik had er zelf aan geklungeld.(niet slim)
Afijn Koen heeft het horloge onder handen genomen en is helemaal goed gekomen.
Verder de Favre Leuba sea chief gekocht,met zwarte dial en schitterende markers,ben er blij mee.
En passant het horloge van mijn vader aangeboden,waar ook het e.e.a aan moet gebeuren,om hem aan de praat te krijgen.
Ik denk dat het horloge bij Koen in goede handen is.
Al met al een 2 uurtjes in zijn atelier geweest,maar die tijd vliegt voorbij,en veel geleerd.
Enne voor de moeder,bedankt voor het heerlijke kopje koffie.(tu)

:}

Mooie Certina dresswatch uit de jaren '60 gekocht van Koen.
Uitstekende communicatie, het horloge ziet er uit als beschreven in de advertentie, aangetekend verstuurd en zeer goed verpakt.

In mijn ogen een betrouwbare verkoper.

Hamilton zakhorloge overgenomen van Koen. Fijne transactie en goede communicatie.