_Koen

Vorige week mijn Orient Star verkocht aan @anon82520602EV, goede communicatie, snelle reacties, reële biedingen en vlotte betaling. Zeker een aanrader, geniet van de Orient en tot de volgende :+1:t2:

1 like

Ik heb mijn Constellation aan @anon82520602EV verkocht: Goeie communicatie, vlotte betaling en duidelijk een liefhebber! Aanrader dus, bedankt Koen voor de overname!

1 like

Speedmaster CK2998 verkocht aan @anon82520602EV. Serieuze biedingen, prettige communicatie en vlotte betaling. Aanrader! Hartelijk dank Koen, en veel plezier met de speedy!

1 like

Mooie rolex ballpoint met witgouden details aan Koen verkocht. Prettige communicatie en snelle betaling. Veel plezier met je ‘eerste rolex’ :wink:. Willem-Jan

1 like

Een tijdje geleden heb ik ook een 2de horloge aan @anon82520602EV verkocht, wederom correct cominicatie en afhandeling. Bedankt en veel plezier met je nieuwe aanwinst(en).
Je begint een aardige collectie te krijgen als ik dit zo lees, ben benieuwd naar de NA :laughing:

1 like

@anon82520602EV heeft een horloge van mij overgenomen. Minder dan 10 berichten waren er nodig om tot een overeenkomst te komen. Geld was snel overgemaakt en de communicatie was top.
Een echte aanrader!
:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Hier ook goede ervaringen met @anon82520602EV. Prettig contact en prima koper!

Breitling Endurance Pro overgenomen van @anon82520602EV. Hele aardige man. Leuke, vlotte communicatie. Snelle concrete deal. 100% betrouwbaar. Aanrader!

1 like