_Koen

Vorige week mijn Orient Star verkocht aan @_koen, goede communicatie, snelle reacties, reële biedingen en vlotte betaling. Zeker een aanrader, geniet van de Orient en tot de volgende :+1:t2:

1 like

Ik heb mijn Constellation aan @_koen verkocht: Goeie communicatie, vlotte betaling en duidelijk een liefhebber! Aanrader dus, bedankt Koen voor de overname!

1 like

Speedmaster CK2998 verkocht aan @_koen. Serieuze biedingen, prettige communicatie en vlotte betaling. Aanrader! Hartelijk dank Koen, en veel plezier met de speedy!

1 like

Mooie rolex ballpoint met witgouden details aan Koen verkocht. Prettige communicatie en snelle betaling. Veel plezier met je ‘eerste rolex’ :wink:. Willem-Jan

1 like

Een tijdje geleden heb ik ook een 2de horloge aan @_koen verkocht, wederom correct cominicatie en afhandeling. Bedankt en veel plezier met je nieuwe aanwinst(en).
Je begint een aardige collectie te krijgen als ik dit zo lees, ben benieuwd naar de NA :laughing:

1 like

@_koen heeft een horloge van mij overgenomen. Minder dan 10 berichten waren er nodig om tot een overeenkomst te komen. Geld was snel overgemaakt en de communicatie was top.
Een echte aanrader!
:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Hier ook goede ervaringen met @_koen. Prettig contact en prima koper!

Breitling Endurance Pro overgenomen van @_koen. Hele aardige man. Leuke, vlotte communicatie. Snelle concrete deal. 100% betrouwbaar. Aanrader!

1 like

Omega Constellation overgenomen van @_koen. Prettige en eerlijke man. Goede communicatie en snelle afhandeling. Nog even gekletst over de hobby.
Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Afgelopen week van sympathiek forumlid Koen @_koen een mooie Seiko Flightmaster mogen overnemen. Dit was een hele plezierige deal. Efficiënte en vriendelijke communicatie, snelle verzending en ‘bullet proof’ verpakking. Zo willen we het allemaal graag ervaren op ons mooie forum.

Een absolute aanrader! :+1:

Hartelijk dank Koen en wellicht tot een volgende keer! :slightly_smiling_face:

1 like

Mooie Seiko Tank overgenomen van @_koen … Volledig naar tevredenheid. Dank en aanrader!

1 like

Helaas geen goede ervaring met @_koen.
Had afspraak gemaakt om mijn oude Breitling Navitimer over te nemen

https://www.horlogeforum.nl/t/breitling-navitimer-a13322/450651

Ik had alleen onvoldoende fondsen vrij. Afspraak gemaakt dat ik de tijd kreeg om fondsen vrij te maken. Om deze grail terug te krijgen een aantal horloges verkocht die ik anders niet had verkocht. Middels updates hem op de hoogte gehouden. Op het moment dat ik de fondsen bij elkaar had dit meteen aangegeven. En dat is het moment dat ik hoor dat hij toch afziet van de verkoop en trekt de advertentie terug van de Breitling Navitimer. En daar sta je dan met een halflege kist waar een paar leuke horloges inzaten.

Nou bedankt, had dit graag eerder geweten! Nu blijft de Breitling in Belgie… :pensive: en ik achter met een slecht gevoel over Gentleman’s agreements

2 likes

Net een gratis horloge bij _koen laten ophalen door mijn zoon die mij gevraagd had om uit te kijken naar een goedkoop analoog horloge.
Prettig contact, vlotte afhandeling, en GRATIS ! Echt een mooie gebaar !

1 like

Afgelopen week van forumlid @_koen een mooie Bulova Lunar Pilot mogen overnemen. Sympathiek contact, snelle verzending en zeer goed ingepakt.

Kortom: een prettige deal! :ok_hand:

Dank Koen en wellicht weer tot een volgende keer! :slightly_smiling_face:

1 like