Horloge verkocht aan @koend. Goed, snel en vriendelijk contact. Snel kunnen afspreken en de deal gesloten.
Dank Koen en graag tot een volgende keer!
Horloge verkocht aan @koend. Goed, snel en vriendelijk contact. Snel kunnen afspreken en de deal gesloten.
Dank Koen en graag tot een volgende keer!
Vandaag een horloge voor mijn broer opgehaald bij Koen @koend.
Prettige en snelle conversatie en reactie en jawel ook een keurig mooi horloge voor een eerlijke prijs.
Dankjewel Koen en wie weet tot een volgende keer.
vandaag een horloge voor mijn broer opgehaald bij Koen @koend.
Prettige en snelle conversatie en reactie en jawel ook een keurig mooi horloge voor een eerlijke prijs.
Dankjewel Koen en wie weet tot een volgende keer.
In november 2020 kocht ik mijn eerste omega AT aan @koend. Dit was een zeer prettige eerste ervaring waarbij het verloop vanaf de eerste communicatie tot en met de ontvangst,van het mooi verpakte horloge, dik in orde was Nog steeds zeer tevreden van de eerste premium ooit
Gisteren een horloge verkocht aan @koend. Hij moest van ver komen en er was nogal wat vertraging in het verkeer maar hij hield mij goed op de hoogte
Al met al fijne communicatie en een deal was snel gemaakt. Aanrader !
Een mooie Bulova overgenomen van @koend. Erg fijne communicatie en prima afhandeling. Aanrader om zaken mee te doen.
Een mooie Yema overgenomen van @koend.
Fijne communicatie en alles vlot verlopen. De post heeft het niet eenvoudig gemaakt maar ook daar heeft Koen alles netjes mee opgevolgd tot het horloge veilig in huis was. Dankjewel!