koetsjh

Zojuist na een heel brutale mail van Jaco :wink: mijn Airman verkocht. Veel plezier ermee en tot een volgende keer

1 like

Ja, dat was me de bliksem actie wel. :smile:

Dank Paul!

Jaco @koetsjh heeft mijn Damasko DA38 overgenomen. Prettige en gezellige communicatie en de deal was snel beklonken. Betaling in een poep-en-een-zucht geregeldā€¦kortom, wat wil een HF-er nog meer? Perfect.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft :thumbsup:

2 likes

Een Ball overgenomen van @koetsjh en wat kan ik zeggen buiten dat de man liegt! Het horloge is in betere staat dan hij beschrijft! Absolute aanrader om mee te handelen.

Aangenaam in contact, horloge was zeer stevig ingepakt en meteen verzonden nadat de deal geklonken was.

Meteen even een Hirsch op de Ball gezet en een bandje dat erbij zat op mn revue thommen! Ik ben een blij man.

TLDR: aanrader! +1

3 likes

3e meer dan prettige deal met Jaco. Hij heeft hier al een vaste plek aan tafelšŸ˜‰

Heel veel plezier met de Omega!

2 likes

Heel ernstig ditā€¦ :sunglasses:

Maar bedank Ferdinand @Tudor13! Het was weer gezellig. Voordat we nu weer eventueel iets regelen moet de collectie echt even worden uitgedund. :wink:

2 likes

Vanmiddag een berichtje verstuurd en vanavond de Longines opgehaald bij Jaco. Geen gedoe en geen gezeur, helemaal top !!!
Jaco bedankt !!! :smiley::+1:

4 likes

Vanmiddag een horloge opgehaald bij @koetsjh. Goede deal, heldere communicatie en gezellig kunnen kletsen over horloges. Kortom, met Jaco valt heel prima zaken te doen!

Bedankt en wellicht tot de volgende keer!

1 like

Wederom een erg leuke deal gemaakt met Jaco. Ik heb zijn Grand Seiko overgenomen en hij mijn Oris Chronoris. Erg gezellige persoonlijke overdracht en lang zitten ouwehoeren over alles en nog watā€¦voornamelijk horloges uiteraard :grin:

Topā€¦dank je Jaco :+1: @koetsjh

2 likes

Daarnet de Tissot Chemin des Tourelles binnengekregen van Jaco. Aangezien het meer dan 2u rijden is voor mij, had ik voor verzending gekozen. Daags na de betaling was het pakket al supergoed ingepakt en onderweg. De horloge is ook in perfecte staat (en dan bedoel ik echt alsof hij nieuw is), zoals hij al had aangegeven. Hele fijne ervaring!!

2 likes

Mooie deal, met heel mooi horloge, heel mooi dus, gemaakt met Jaco.
Verliep goed, heel goed!
En nadat we voor praktische stuk de 06 hadden uitgewisseld, kwam via whatsapp de woordenstroom helemaal op gang.
Van beide kanten.
Voelde heel vertrouwd.
Ligt nog een meet and greet in ā€˜tverschiet.
Ik kijk er naar uit.
(Weet nu al welke klok van hem mee moet komenšŸ˜€)

1 like

Weer een leuke ruildeal kunnen doen met @koetsjh aka Jaco. Communicatie verliep zeer vlot en horloge was bombproof ingepakt. Zeker +1 voor mij!

1 like

Een horloge overgenomen van @koetsjh. Super vriendelijke man. Het horloge zag er beter uit dan op de fotoā€™s. Zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

1 like

Deze week een goede deal gedaan met Jaco @koetsjh Zijn horlogekistje overgenomen voor een mooie prijs.:ok_hand:

Dit was een zeer prettige ervaring! Vriendelijke communicatie en zeer snelle verzending! TOP! :+1::sunglasses:

Dank en graag tot een volgende keer!

Kistje ook gelijk in gebruik genomen:

3 likes

Fijne en snelle deal met @koetsjh. Leuk contact en vlotte afhandeling, aanrader voor iedereen!

1 like

Wanneer een pb-tje met wat informatieve vragen van @koetsjh wordt ontvangen, kan het zo maar gebeuren dat je dezelfde avond onder het genot van een lekker espressootje bij hem zit te babbelen over alles en horloges.

Wordt die avond dan ook nog afgesloten met beiden een NA om de pols, mag die ontmoeting in mijn boekje als zeer geslaagd worden bestempeld. Dank je wel voor de prettige deal Jaco en anytime again! :+1:

2 likes

Net terug van een drukke werkweek in het buitenland, en wat ligt er keurig klaar: een pakketje van @koetsjh.
Netjes ingepakt, horloge precies zoals beloofd, alles keurig erbij en de kleine beschadiging was erger beschreven dan hij in werkelijkheid is!

Top!

1 like

Had ik net een OriĆ«nt binnenā€¦ vanavond alweer geflipperd met @koetsjh :rofl:

Fraaie flieger voor terug gekregen, waarschijnlijk wordt die ook wel weer geflipperd maar ik kan in ieder geval even spelen met een flieger Ć©n in 47mm voor ik een keer een duurdere aanschaf.

Wat betreft het horloge: dat is precies zoals beschreven, kon ook niet anders met de superduidelijke fotoā€™s.
Verdere klachten: Alleen van de wederhelft, want eigenlijk zou ik niet zo lang blijven plakken :smiley:

Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Vandaag een leuke deal met @koetsjh gesloten. Natuurlijk even leuk over horloges gehad. Aanrader dus!

1 like

2X mooie leren bandjes van @koetsjh overgenomenā€¦netjes verpakt na het weekend in huis en in een mooi hoesje waar ook een horloge in vervoerd kan worden :ok_hand:

Bedankt voor het leuke extraatje @koetsjh en de mooie leren bandjes :+1::grinning:

3 likes