koetsjh

Deze week een mooie Tissot Seastar opgehaald bij Jaco.
Letterlijk als nieuw! Duidelijke en snelle reacties via de PB’s. Blij mee :smile:

2 likes

Gisteren een presage overgenomen van @koetsjh die werkelijk in topstaat verkeerd :ok_hand:t2::ok_hand:t2:. Dank je wel voor de gastvrijheid en de heerlijke koffie Jaco.

2 likes

Een prachtige Alpina overgenomen van @koetsjh.
Super vriendelijk, hij ging zelfs onder mijn bod zitten. :smile: Gelijk dezelfde dag verzonden, de volgende dag in-house :ok_hand:t2:
Zou zeker weer een horloge van Jaco kopen :+1:t2:

2 likes

@koetsjh Jaco jonguhhh, hee bro’ wazzup’ what’s cooking?

Heb je nog iets Grand’s in de aanbieding?

Even serieus bericht dan toch voor alle hf leden die op zoek zijn naar iets dat met zorg gedragen is, mooi is en op die manier bij Jaco uitkomen; maak gerust een afspraak/ sluit de deal met hem.
Er is niemand meer gepassioneerd dan hij, er is niemand die langere NA’s kan schrijven dan hij, er is niemand die een ander meer plezier gunt dan hij.
Uit eigen ervaring: hij is eenhftoppert

:+1::muscle::+1:

4 likes

:blush:

Nou nou nou Frank…:slight_smile:

:pray:

@koetsjh met griep thuis + Daffie met griep thuis…daar kan weinig goeds uitkomen. :smile: Aldus gezegd en gezwegen ging een Hammy (plus de nodige snotlappen) mijn kant op en digitale knaken (zonder snotlappen) retour. Ach wat kan ik dan nog zeggen…Jaco is gewoon een keigoeie peer…en eentje waarmee het altijd goed zakendoen is. :ok_hand:

2 likes

Van @koetsjh een Seiko overgenomen. Snelle reactie en, zoals hierboven vaker beschreven, het horloge is gewoon in nieuwstaat.
Jaco is zeer aan te bevelen om zaken mee te doen.

1 like

Ik liet gisteren even terloops vallen dat als @koetsjh zijn GS niet genoeg draagtijd krijgt, hij altijd iets mocht laten weten… en nu hangt de SBGN al een halve dag om mijn pols :sweat_smile:

Ik kreeg direct een correct voorstel en we hadden snel een deal. Dan nog even elkaar tegemoet rijden en na een aangename babbel en even meegenieten van zijn SBGH reed ik ermee naar huis. Altijd leuk een echte GrandSeiko-liefhebber te ontmoeten. Aanrader dus! :+1:

1 like

Een mooi horloge overgenomen van @koetsjh

Ophalen was even geen optie, maar in no-time stond er hier een mooi pakket op tafel, leuk contact gehad, en alles perfect.

2 likes

De zoveelste deal met Jaco gemaakt, twee horloges in twee weken verkocht aan wat ik inmiddels een vriend mag noemen. Wederom een feest van vertrouwen. Bedankt

1 like

Ja, je komt vanzelf van je collectie af. :wink:

Bedankt weer Bram! En ook voor de gesprekjes, zoals altijd.

1 like

Voor de eerste keer een horloge overgenomen van Jaco aka @koetsjh
Niet geheel objectief reageerde ik op zijn advertentie.
Waarom?
Omdat hij zo verdomd mooi het horlogegevoel in letters op ‘papier’ krijgt.
Ik geniet daarvan!
Terug naar de advertentie en de deal: fijne onderhandeling met leuke berichten, een man een man een woord een woord, bombproof op de post en binnen 2 dagen hier.
Meer dan een aanrader deze man.

1 like

Graag gedaan en het genoegen is geheel wederzijds. :wink:

Geniet van de Alpinist!

1 like

Mijn eerste deal met @koetsjh. Ik kan het bericht van Danny alleen maar beamen: wat is het fijn zaken te doen met Jaco! Fijn en vriendelijk contact, verpakt op een manier die twee ijstijden en tien vulkaanuitbarstingen zou kunnen doorstaan en binnen no time verstuurd en in huis. :ok_hand:
Van harte aanbevolen. Graag tot een volgende keer Jaco. :wave:

1 like

Nog een deal met Jaco.
En weer niets dan lof!
En wat ik dan echt waardeer is het handgeschreven briefje met als cadeautje een extra strap.
Hoe leuk en attent is dat?!
:star: :star::star::star::star:

3 likes

Het ene moment ben je nog aan het pb’en en zo sta je een half uur later samen op de parkeerplaats :rofl:

Het is wel duidelijk dat Jaco een echte liefhebber is en ik ben daarom ook blij dat de Vertex bij hem beland is. Prettige communicatie vooraf en de deal voelde erg vertrouwd.

Dank @koetsjh en tot de volgende!

2 likes

Zoals bekend, kun je blind zakendoen met @koetsjh. Het contact met Jaco is altijd prettig en alle pluimen in dit draadje zijn volledig terecht.

1 like

Horlogeband overgenomen van @koetsjh

Perfect verpakt en zeer vriendelijk!

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/geruild-oris-big-crown-original-pointer-date-blauw/255597

Vorige week een mooie ruil kunnen afsluiten met forumlid Jaco @koetsjh .

Hele deal verliep soepel en ik kon al snel van mijn nieuwe aanwinst genieten.

Een aanrader. :+1:

1 like

@jur

1 like