Mooie deal met Jaco @koetsjh gesloten.
Vlotte duidelijke communicatie.
Ergens halverwege onze woonplaatsen afgesproken, deal gesloten en nog wat gepraat over horloges. Prettige man die Jaco, een aanrader.
Zojuist weer thuis van een prima en gezellige verkoopervaring met Jaco.
Elkaar volgens afspraak tegemoet gereden ivm de afstand.
Snelle deal, duidelijke afspraken.
Een prachtige GS van hem mogen bewonderen.
Bedankt Jaco en veel plezier met je nieuwe aankoop!
Afgelopen vrijdag de net geplaatste advertentie van de Pressage gezien. Poeh…lekker ding. Hele nette prijs en nog geen drie maanden oud. Snel gereageerd en na een berichtje was de deal gemaakt. Gul aanbod van de verkoper om op zijn kosten aangetekend te zullen verzenden Afijn, dag later deze Cocktail Time Negroni met de briljante band met vouwsluiting om de pols.
Lof voor deze Koetsjh
Deze week mijn eerste horloge deal met @koetsjh gemaakt, zeer vriendelijk en gezellig contact met er bak koffie ergens op locatie.
Absoluut aanrader!
Als een ei zo blij met deze pracht!!!
Jaco @koetsjh heeft mij zijn Meistersinger 75-jaar-vrijheid-editie gegunt. Contact met Jaco is altijd bijzonder aangenaam en dat was deze keer niet anders.
Het horloge was er razendsnel, goed verpakt en het horloge zelf mint.
Ook nog een ontzettend leuke bonus van Jaco ontvangen. Het horloge heeft een blauwe plaat en kent witte en rode accenten. (Nederland 75 jaar bevrijding). Ik vond een extra rood/wit/blauwe nato in de doos. Een hele mooie keuze voor dit horloge en een hele leuke verrassing. Jaco bedankt!
Vandaag een prachtig Edox horloge mogen ontvangen van @koetsjh Jaco. Naast dat het prima verpakt was en super snel was verzonden. Is het maken van een deal een prettige aangelegenheid. Reactie tijd sneller dan het licht en zijn advertentie klopt als een bus.
Dankzij Jaco nu een super mooie Edox in mijn bezit! Heel blij mee, Nogmaals dank!!
Geheel wederzijds en dank voor de prettige deal en de fijne communicatie!
Frederique Constant overgenomen van @koetsjh prettige communicatie, snel en veilig verzonden!
van de week meistersinger overgenomen van @koetsjh prettige communicatie, goede zorg qua verzending !
zeker een aanrader.
Pro-actief een mooi bandje aangeboden gekregen van @koetsjh, mooi meegedacht en ja dat ging soepel, net als het bandje
De man die sneller verzend dan z’n schaduw!
Hoewel de deal pas laat op de dag tot stand kwam, kreeg Jaco, @koetsjh, het horloge nog op de post en nog geen 24 uur later was het al binnen.
Ging om een ‘open heart’ Seiko Presage in schitterende toestand en met nog een extra strap geleverd ook. In detail beschreven in de advertentie en het horloge loopt perfect, ver binnen de ruime marge die Seiko hanteert voor deze uurwerken
Communicatie kan niet beter en deze verkoper is dan ook een aanrader.
Jaco bedankt, en wie weet tot een volgende keer!
Graag gedaan, geheel wederzijds en anytime again.
Mooi Seiko horloge overgenomen van Jaco @koetsjh.
Snel tot een deal gekomen en het horloge werd direct verzonden. Nogmaals bedankt Jaco!
Dank je wel en jij ook voor de fijne communicatie en deal!
Veel plezier van de Cocktail!
PRX overgenomen van @koetsjh. Vlotte afhandeling en alles keurig verlopen. Dat zou ik zo weer doen. Nice!
Jaco @koetsjh ontmoet voor een horloge-ruil. Erg leuk om na al lang geregeld contact te hebben deze bijzonder aardige liefhebber in het echt te ontmoeten.
De deal kwam makkelijk en min of meer onverwacht tot stand en we hebben snel geschakeld. Ik ben erg blij met Jaco’s bijzondere horloge en graag weer tot een volgende keer.
Een
ervaring en hf-lid!
Tissot overgenomen van Jaco, goede communicatie en ook de koffie was uitstekend!
Vandaag een horloge ruil met Jaco mogen afronden. Fijne communicatie, afspraak is afspraak, horloge als omschreven en bomproof verpakking. Kortom: 5 sterren ervaring!