Dank je wel Wil, geduld is een schone zaak, gelukkig is het nu opgelost!
Dank je wel Cihan, misschien een idee om een heleboel etalages van horloge winkels te bekijken en dan ideeën opdoen wat je het mooiste vindt, succes!
Dank je wel Wil, geduld is een schone zaak, gelukkig is het nu opgelost!
Dank je wel Cihan, misschien een idee om een heleboel etalages van horloge winkels te bekijken en dan ideeën opdoen wat je het mooiste vindt, succes!
Hoi Hans,
Wat een teleurstellend verhaal om te lezen… Natuurlijk goed dat je uiteindelijk jouw geld terug hebt gekregen, maar dat maakt de teleurstelling natuurlijk maar gedeeltelijk goed.
Lekker even pas op de plaats en dan opnieuw kijken naar iets moois. Dat is nu dan weer een onverwacht- en nieuw perspectief…
Heel veel plezier gewenst met het uitkijken naar jouw volgende horloge. En beste groeten uit Bayeux!
Dank je wel Harry, het was idd. erg teleurstellend als het horloge weer stil stond, ik ben erg blij dat deze geschiedenis achter me ligt. Nu krijg ik weer een nieuwe kans met nieuwe mogelijkheden, maar ik laat alles eerst nog even bezinken. Veel plezier samen in Frankrijk, dat is een prachtig land!
Dankje Hans!
We gaan morgen alweer aan de terugreis beginnen, maar het was heerlijk om weer een paar weken in mijn lievelings land te zijn.
Ik heb een mooie Lip met automatisch uurwerk gescoord, maar daarover later meer…
Het lijkt net een spannend sprookje met een goede afloop! Even rustig aan lijkt me een goed plan.
Prachtig! En mooi geschreven! Leuk hoor!
Even off-topic, maar leuk! Nog een pianospeler hier Yamaha is een prachtig merk, de Oris onder de piano/vleugelfabrikanten. Mooie kwaliteit voor een goede prijs.