Dank je wel, daar hoop ik nu ook echt op!
Dank je wel Timo, ik hoop op de goede oplossing!
Wat een prachtig duo Hans. Van harte met de NA!
Oh juli 2020
Dank je wel, in heb vanmiddag aan de AD laten weten dat ik het nieuw gekochte horloge nu niet voor een vierde keer laat repareren en dat er een andere goede oplossing moet komen.
Niet zo mooi.
Coulance genoeg van jou kant vind ik zomaar.
Dank je wel David, jij bent altijd zo bij de tijd😀. Een van mijn beste vrienden is gepensioneerd juwelier en horloger (AD), vanmiddag had ik hem nog aan de telefoon en hij zei me dat ik mijn laatste week van m’n vakantie hier niet door moest laten bederven (hij kent me goed). Dus een beetje humor kan ik wel gebruiken!
Dat lijkt mij ook, meer dan acht maanden moet genoeg tijd zijn😂!
idd zeg…ik lees nu pas van de troubles. Tsjonge wat vervelend allemaal. Ik begrijp dat je er nu wel de buik van vol hebt en restitutie wilt. Succes…hopelijk lost Oris dit naar behoren op voor je.
Geeft niet David, tja de nieuwe Oris is nu al drie keer voor reparatie bij Oris geweest, ik heb ze nu genoeg gelegenheid gegeven om het horloge in orde te maken. Dus nu moet het anders worden opgelost.
Vervelend zeg, hopen op een goede oplossing. Laat je vakantie er idd niet door verpesten )
Waarschijnlijk kijkt er iemand telkens over hetzelfde kleinigheidje heen. Heb al enkele malen wanhopige eigenaren hier gehad die - een relatief kleine ingreep later - weer tevreden naar huis konden.
Wat bij Breitling destijds een goed gebruik was; als er een retour kwam, moest die altijd door een andere horlogemaker in het atelier nagezien worden. Een frisse blik doet wonderen… …maar ondertussen, sterkte er mee! Die pointer-dates (of, even goed doorgelezen, andere datumcomplicaties) kunnen tricky zijn, heb zelf ook al eens een eerdere prutspoging weten te herstellen bij een Oris. Maar zoek het voorlopig maar vooral in de garantie.
Balen zeg, mijn pointer date is helaas ook al 3 keer ter reparatie geweest in Budel. De laatste keer daar zelf afgegeven en het zijn alleraardigste mensen maar dus wel al 3 keer ter reparatie geweest.
Hopelijk komt men met een voor jouw bevredigende oplossing.
Wat een drama Hans.
Had ik niet verwacht van het merk Oris.
Hopelijk wordt het naar je tevredenheid opgelost, maar de ergernis en gemis aan vertrouwen blijft nog lang hangen.
Veel succes gewenst!
Wat zonde zeg, dit gaat niet meer goed komen lijkt het. De lol is er van af en je hebt meer dan voldoende gelegenheid gegeven en nu zullen ze gehoor moeten geven aan je wens. Ik meen dat je wettelijk max 3 x gelegenheid hoeft te geven tot herstel en daarna houdt het op.
Ook vervanging lijkt mij geen oplossing meer want je blijft je afvragen hoe lang die het nog doet en is het plezier wel foetsie. Hopen dat ze meegaand zijn en de koop ongedaan maken.
Er komt vast wel weer anders moois voor in de plaats.
Het is dan ook wel echt een topstuk
En dat is dan wel weer heel erg jammer . Zo raak je het vertrouwen erin werr kwijt
Jammer Hans. Dit lezende en met name de laatste opmerkingen schuift Oris langzaam een plaatsje naar onderen op de ranglijst interessante merken…
Succes met de afhandeling.
Je hebt toch niet teveel valse noten gespeeld Hans? Die Orissen kunnen daar gevoelig voor zijn 🥲
Echt balen zeg. Ik hoop dat dit hoofdstuk nu goed wordt afgesloten.
What’s in a name: Oris Complication… Zonde man, gedoe allemaal. Ik hoop dat de pet van betere kwaliteit is?
haha de pet is nu in mijn bezit, fantastische kwaliteit
On topic: Wat vervelend Hans! Zo verlies je inderdaad wel het vertrouwen in een dergelijk horloge (en toch ook wel een beetje de horlogemakers). Bij mij zou het geduld inmiddels op zijn na bijna een jaar van dit gestuntel. Hopen dat ze met een passende oplossing komen en niet maar gewoon weer hem voor reparatie sturen, dat zou niet getuigen van erg overtuigende service en begrip.