Vanmiddag een D.Dornblueth & Sohn besteld, Caliber 99.0. 5 maanden wachten zucht…
Gefeliciteerd, dat duurt wel lang!!.
Ik hoop dat je het volhoud. Heb je een foto?
congrats… bijzondere keuze (tu)
Super hoor:D Ben benieuwd naar een foto.
Prachtig! Gefeliciteerd met deze prachtige komende aanwinst!!.. Ik kan je wel verwachten dat je na een lange tijd wachten enorm tevreden bent als die er eindelijk is;)… Tenminste dat ervoer ik met mijn Stowa, dat was volgens mij 4 maanden wachten.
JW
Van harte gefeliciteerd met de keuze, echt een top horloge. Het enige wat ik minder geslaagd vind is de druppelvorm in de urenwijzer. Horloge al een paar keer live mogen aanschouwen en dat bevestigt het beeld van Deutsche kwaliteit!
Groet,
Bojo
Schitterend horloge, waarschijnlijk weer zo eentje waarvan vrienden en kennissen zullen zeggen: moet dat nou zo duur zijn? Jij weet wel beter! Alvast gefeliciteerd met je aanwinst, dat worden vijf lange maanden… 
Super ! Dat zal 't wachten waard zijn…
Nog speciale zaken erop/eraan besteld ? Als ik 't zo hoor is er nog van alles aan “customizing” mogelijk…
Groet
Mark
Ja joh, er is van alles mogelijk. Ik heb gekozen voor een donker bruine lederen band van alligator leer (arm dier. moet zijn huidje afstaan voor mijn horlogebandje.) Ik kon zelfs kiezen of ik het leer van de flank wilde of van de buik!) Verder kon ik ook nog extra tekst laten graveren, dit heb ik ook niet gedaan. Lekker simpel. Ik heb ook nog een v.d. Klaauw omgehad, de Ariadne, maar de wijzerplaat vond ik veel te veel poespas hebben. Vandaar de Dirk D.
Wow, 5 maanden wachten, das langer dan op een middenklasse auto, sterkte ermee…
Goede keuze (tu) (tu)
En wat voor wijzerplaat heb je gekozen? Zwart, blauw, appliquès, porcelein?
Mijn intuïtie zegt me dat jij een fraaie keuze hebt gemaakt! (tu) Maar die vijf maanden wachten…, ik zou er knettergek van worden!
X(
jongens toch een zwangerschap duurt veel langer dus het is om voordat je het weet!
(goh begin het zelf bijna te geloven)X(
Ik heb het simpel gehouden, zilveren wijzerplaat met blauwe wijzers.
En tijd…heb ik genoeg:#: En mocht ik toch de weg een beetje kwijtraken dan kijk ik even op zijn website en tel de dagen:+, bovendien word ie voor mij gemaakt.:~
Een van de horloges die het wachten meer dan waard is!!
Geduld is een schone zaak…
hans