Kojak

Ik kan Remco (@Kojak) van harte aanbevelen aan wie overweegt hier op dit mooie HF een horloge van hem over te nemen. Heel aangename ervaring, gemakkelijke communicatie, en als er iets niet helemaal volgens plan gaat, dan wordt er een oplossing gevonden.
Van harte bedankt Remco om me te helpen mijn collectie Tissot Gentleman compleet te maken.

1 like

Ik heb van Kojak een link overgenomen waar ik al een tijdje naar opzoek was. Snel en duidelijke gecommuniceerd en zo doende was de deal snel gesloten. Dank Kojak! Aanrader !

1 like

Boek gekocht van Remco. Aardige kerel die de afspraken nakomt. Netjes op tijd verzonden en zeer goed verpakt. Top ervaring en zeker een aanrader.

Bedankt Remco! @Kojak

1 like

Leuk horloge gekocht van Remco! Contact was super goed gegaan… binnen 48 uur na het eerste contact het horloge kunnen ontvangen…
Een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Leuke Casioak gekocht van Remco. Snel, goed ingepakt en duidelijke communicatie. Niets dan positiefs over hem!

1 like

Snelle en eerlijke deal gedaan met Remco. Horloge werd keurig volgens afspraak en goed verpakt afgeleverd. Prima ervaring zo👍🏻

1 like

Onlangs een horloge verkocht aan Remco. Deal was vlot gemaakt, en de overdracht zeer prettig.
Remco is een aardige betrouwbare vent!
Ik kan hem absoluut aanraden.

1 like

Een hele leuke deal met Remco kunnen maken voor zijn Moonswatch. Remco houdt zich aan zijn afspraken en het product is zoals omschreven. Zeer goed verpakt verzonden! Aanrader om zaken mee te doen!

1 like