Kollokium Projekt No. 1 Variant E2 €3800

De Kollokium Variant E2 is een bijzonder horloge dat breekt met traditionele ontwerpen. De wijzerplaat bestaat uit een raster van honderden cilindrische pinnen van verschillende hoogtes, wat zorgt voor een ongekend 3D-effect.

De E2 was razendsnel uitverkocht. Het horloge is een klein jaar geleden geleverd (maart 2025) en mag nu door naar een nieuwe eigenaar die de brute industriële afwerking en de unieke textuur van de wijzerplaat weet te waarderen. Helaas moet ik mijn verzameling wat terugbrengen. Daarom liever geen inruil.

Als je interesse hebt of vragen over dit bijzondere stuk, stuur me gerust een PB!

Te koop:

• Merk en model: Kollokium Projekt No. 1 Variant E2

• Diameter: 40mm (38.5mm bij de bezel)

• Leeftijd: Nieuw (Maart 2025)

• Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Maart 2025

• Factuur en/of certificaat: Volledig aanwezig

• Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, inclusief originele verpakking.

• Verzendkosten of afgehaald in regio: kan allebei. Persoonlijke overdracht altijd gezellig.

• Conditie (krassen, werking etc): 100% nieuw en ongedragen.

• Soort uurwerk en kaliber: Automatisch, La Joux-Perret G101

• Vraagprijs: €3952

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

16 likes

Up! Ga hem af en toe omdoen. Te leuk om te laten liggen.:star_struck:

Dus ik waardeer de vraagprijs (list + import) wat af naar €3800. Kan iemand de titel aanpassen? :pray:t2:

4 likes