Zit ie weer op z’n luie reet?
Geld te tellen.
Ik lees het als dat dit hele topic vals alarm is… maar ik ben n optimist
Disclaimer:
Soms snelle service, soms minder snel - als u haast heeft is dit misschien niet het juiste adres in sommige gevallen.
Verwachtingspatroon management.
Iedereen blij toch? Als het je niet bevalt koop je ergens anders Rob levert, de prijs is goed, hij doet nog leuke mods. Wil je het per definitie morgen in huis - misschien ergens anders kopen.
Ik heb allleen maar goeie ervaringen met bestellen bij Rob. Het enige wat ik jammer vind is dat het vaak zonder doos is, maar dat zie je dan ook terug in de prijs. Ik ben als Seiko liefhebber blij dat er zo iemand in NL zit
Nieuwe slogan voor z’n website:
Mailt u voor bier en plezier dan reageer ik binnen een kwartier, mailt u voor service of garantie dan ben ik met vakantie.
Ik had zelf het idee dat alles wel gezegd is.
Yep gaarne een slotje.
Dus als jij vindt dat alles al is gezegd, dan moet niemand meer reageren?
Nog zo 1.
Jij vindt ook dat er maar niemand meer moet reageren omdat jij er wel klaar mee bent.
Als een mod het mooi vindt geweest, komt er een slotje op. Daar gaan jij, marijn of ik verder niet over.
Neen, ik vind dat alles wel gezegd is.
@Santa_Sangre IK open dit topic , dus mag IK gerust VRAGEN om een slotje.
Mochten de mods het nuttig vinden het topic open te houden , ook goed.
Nee hoor, je opent een topic op een openbaar forum. Naast het beslissen om het te openen, heb je er verder geen zeggenschap over.
Zou ook niet weten waarom een topic op slot zou moeten. Als er niemand meer wat heeft te zeggen, reageert er vanzelf niemand meer op.
Kom op man, een topic van drie dagen oud omhoog schoppen met meningen die al tig keer zijn geventileerd is uiterst irritant. Maar niemand zegt hier dat het verboden is.
Dat lijkt me nu typisch een reactie van iemand die in de puberteit is blijven hangen met een enorm autoriteitscomplex
Groeten,
Tecco
Oh wow, over die opmerking kom ik echt nooit meer heen. Jij kan er wat van zeg.
Dat lijkt me nu typisch een reactie van een meisje dat in de puberteit is blijven hangen met een enorm vadercomplex
Groeten,
Tecco
Ah de Gelderse Dr. Phil is wakker geschrokken uit zijn middagdutje. Ik verdeel mijn aandacht voor Buitenhof even met dit draadje denk ik. Iets vroeg voor bier en chips maar dat mag de pret niet drukken.