Kom op Rob!

Wie ? wat ? :thinking:
Rob van Monsterwatches natuurlijk!

Daarnet een bericht op Facebook dat hij verzuipt in de orders , netjes even excuus ervoor , dat schept duidelijkheid.

Ik zie het helemaal voor me , een tafel met 874 stuks SKX007ā€™s waar natuurlijk allemaal saffier in moet :frowning:
Vervolgens lastige klanten die de Solid Oyster gemonteerd willen (zoals ik dus) :innocent:

Bij deze even een hart onder riem en aanmoediging voor @robbie409 :muscle:
Aangezien we dan toch bezig zijnā€¦
Show hier even alle prachtige Modified Seikoā€™s waar hij zo hard aan gewerkt heeft!

Deze zit ik geduldig op te wachten:

SKX007 met de nieuwe Coin Bezel.

21 likes

Deze is alweer gevlogen maar het was een heerlijk klokje met domed saffierglas van Robā€¦

Psā€¦Go Rob! :joy:

4 likes

Hart onder de riem?

Ben ik dan de enige die denkt dat het gewoon niet netjes is als de wachttijden (te) lang duren en de verkoper gewoon slecht bereikbaar is.

Normaliter wordt je dan afgebrand, maar nu een hart onder de riem en gratis reclame.

Alle Seiko en Rob lovers incoming in 3.2.1ā€¦

29 likes

Ik snap echt niet dat hij niet gewoon iemand in dienst neemt om hem te helpen.

Er zijn continu allerlei omstandigheden waarom er niet gereageerd kan worden op mails en berichten of er wachttijden zijn. Alsof je klanten daar verder wat mee te maken hebben.

12 likes

Het was niet mijn bedoeling de discussie over levertijden en communicatie te herstarten.

Het mag ondertussen bekend zijn dat dit een euvel is en soms inderdaad vervelend.
Mensen die snel geholpen willen worden kunnen toch naar de Seiko boutique dan?

1 like

Voor wie doe je het dan? Rob is namelijk al een maand of 4 niet meer ingelogd geweest op deze site.

1 like

Rob heeft hier een grote schare van fans. Ik heb ook, tot volle tevredenheid, horloges bij hem gekocht.

5 likes

Laat maar zitten ookā€¦

Wanneer op diverse media te lezen valt dat de communicatie en levertijden ongehoord zijn zit iets niet goed binnen je business model.
Wordt tijd dat Rob of de verwachtingen bij gaat stellen of gaat professionaliseren.
Daarnaast snap ik niet zo goed waarom iedereen naar Rob blijft gaan, zelfs wanneer de prijs goed is zou ik me niet zo laten behandelenā€¦

7 likes

Noem 1 site die binnen 2 dagen een SKX007J+saffier+ceramic coin bezel+solid oyster met duik extensie kan leveren voor ong 400euro.
Dan gaan we met zijn allen daar kopen :no_mouth:

1 like

In horlogeland is iedereen die iets goed doet binnen no-time overvraagd. Dat betekent niet meteen dat je maar personeel moet aannemen om iedereen snel te kunnen bedienen.

10 likes

Komt allemaal niet professioneel over,lijkt me meer een uit de hand gelopen hobby dan een bedrijf?

Welkom op Monsterwatches.nl, het resultaat van mijn uit de hand gelopen hobby.
Dat staat dus ook duidelijk op zijn site en geduld is een schone zaak , ook de voorpret is alleen maar langer zo :grin:

5 likes

Juist het feit dat hij een mooie voorraad heeft, service geeft, en veel verstand heeft van wat hij verkoopt, maakt dat hij af en toe het wat te druk heeft. Vind je dat niets, veel plezier ergens anders toch, wel leven (nog wel) in een vrij land.

8 likes

[quote=ā€œHorloG, post:11, topic:98476, full:trueā€]meteen
[/quote]

Nouā€¦ Ik kan me niet anders herinneren dan dat communicatie en snelheid ronduit slecht zijn. Op verschillend buitenlandse fora wordt daar ook al heel lang met verbijstering naar gekeken. Op een gegeven moment is het toch echt tijd om te professionaliseren hoor.

3 likes

Als je kennelijk geen tijd hebt (of het fatsoen hebt) om op emails of berichten te reageren als er iets mis is met een bestelling, zou je wel degelijk personeel moeten aanstellen vind ik.

8 likes

Precies mijn punt ook.
Deze discussie was nogmaals niet de opzet , show je leuke Mods en roep wat leuks voor Rob (leest hij vast ooit)

Hij moet niks.

Niet zolang je tevreden klanten zat hebt, zou ik zeggen.:relaxed:

1 like

Yeps! Even een uitzendkracht of iets dergelijks die je mail doet en de telefoon aanneemt, verpakt, verzend! Als je zaken goed gaan kan dat best.

2 likes

Als je officieel een bedrijf bent, heb je wel degelijk bepaalde verplichtingen naar je klanten toe.

2 likes