Kom op Rob!

Alleen dat stukje service eruit en je hebt helemaal gelijk als ik het zo lees :wink:

Er wordt hier gesproken alsof het liefdadigheidswerk is… Het is gewoon een bedrijf en dan mag je volgens de Nederlandse norm best wel wat van verwachten.

Het feit dat een bepaald model binnen 2 dagen binnen is terwijl andere nog wachten op uberhaupt een reactie is op zich al vreemd. Zal vast iets met de winstmarge van het product te maken hebben.

Uiteraard is dit eigen invulling.

Ik wil hierbij wel benadrukken dat het werk wat hij wel levert gewoon goed is, althans voor zover ik dit kan beoordelen.

12 likes

Wat is dan de wachttijd momenteel bij Rob? Spreken we hier over weken of maanden?

Bericht verwijderd… Ik wil niemand kwetsen.

Mijn ervaring is dat hij snel levert, maar wanneer er iets mis is met een bestelling hij opzettelijk je emails en facebook berichten negeert.

Eerder al 2 keer iets besteld , toen was het binnen 3 dagen binnen.
Maar het varieert blijkbaar nogal , afhankelijk van de drukte en andere factoren.

Iedereen mag zijn mening hebben over de communicatie en levertijden en service.
Maar houden we het een beetje netjes @Bos ?

1 like

Hij vermeldt dat de vertraging er vooral is bij extra service bv saffier plaatsen dus als Seiko standaard Plexi levert. Vind ik niet onheus, en ook niet onlogisch. Ik blijf wel bij hem bestellen, of zie hem op de rikketik.

2 likes

Bericht verwijderd…

Overigens vroeg mijn vriendin ooit naar een aparte factuur voor een Seiko van 9 tientjes.
Een hele rits berichten netjes heen en weer , een aanpassing gedaan in zijn boekhouding.
Gewoon super geholpen.

Hij bedankte zelfs voor het aanzetten hiertoe , zijn boekhouder was blij , mijn vriendin blij.

eind vorig jaar een horloge besteld, waar saffier in mocht en een aangepaste band. keurig geleverd binnen een week. gezien de opmerkingen die ik zag heb ik toen een account aangemaakt om een positieve review alhier te posten :smiley: daar blame ik hem wel een beetje voor - dit forum wakkert mijn wil-hebben teveel aan :zipper_mouth: bedankt rob!

4 likes

@bos had een negatieve ervaring lees ik in een ander topic. Dat kan. Hij is onheus behandeld, word ik ook wel eens. Zo zie je maar. Hij hoort blijkbaar bij de uitzonderingen, maar dat wil hij helaas niet weten.

edit: ik heb opeens walgelijk veel zin om een Seiko te bestellen.

5 likes

:joy:

1 like

Weet je, ga eerst over je taal-docent op school klagen!

12 likes

Tijd voor een foto van Rob’s werk, monster met saffier en lumpy

5 likes

Gisteravond een band besteld bij Rob, hoop voor hem dat ie uiterlijk morgen in huis is anders zwaait er wat. Hoeft geen saffier op dus waarom moet dat lang duren…

8 likes

Jouw ervaring en mening mag gerust gedeeld worden , de slechte ervaring valt te betreuren.
Maar het lijkt mij inderdaad een uitzondering en geen regel , dit een beetje netjes verwoorden lijkt me gepast.

Yess , waar blijven de foto’s!

1 like

Deed jij Seiko banden niet onmiddelijk weg omdat het ondingen zijn ? @louis. :innocent::stuck_out_tongue_winking_eye:

Geen probleem Louis ik ben het gewend.
Ik heb al eerder op het forum aangegeven dat ik een dyslectieverklaring heb.
En wel degelijk mijn best heb gedaan op school.

Maarja iedereen krijgt toch tegenwoordig zoon verklaring,
Ik hoop iedergeval dat je heb genoten van het inkoppertje👍
Prettige avond Louis.

5 likes

Staal wel, de rubberbanden van de Turtle zijn top! Toch @schmeink?

Het gaat mij er echt niet om om Rob te bashen, maar dit is gewoon niet waar. Op Uhrforum loopt bijvoorbeeld sinds 2011 het topic ‘Probleme mit Monsterwatches.nl’. Daar staan nu 774 posts in, met zéér gemengde ervaringen. Natuurlijk gaat het regelmatig goed, maar het gaat simpelweg ook heel regelmatig fout.

4 likes