Volgens mij is het trouwens de afgelopen maanden ook wel erger geworden wat betrefd de comminucatie. Er zijn genoeg mensen die hem zouden willen helpen maar ja als je daar geen gebruik van wil maken
Dan gaat er blijkbaar meer mis , hiervan was ik niet op de hoogte.
Alleen mijn eigen ervaringen kan ik vermelden , deze waren (gelukkig) goed.
Kunnen we niet met zijn allen een middagje saffies gaan plaatsen bij Rob , even een handje helpen!
Dan kunnen jullie samen, maar dan naar een taaldocent.
Mmm, ik vond je bericht een beetje overdreven, alsof je met een enorm groot bedrijf zaken had gedaan.
Maar jij komt nog goed weg met jouw verklaring, ik heb een HF-compleetgetikt verklaring. Daās pas erg!
Blijkbaar geen uitzondering dus. @Bos Voor mij is dit inderdaad nieuw inderdaad, en zolang ik die ervaringen niet heb, zal het mij niet weerhouden bij hem te bestellen.
Dat maakt het juist interessant. Er gaat bij een webshop regelmatig wat mis, maar die 774 posts toont volgens mij ook aan dat heel veel mensen er desondanks blijven kopen (en klagen) door het prijsniveau. En dus verandert er niets. Logisch. Als Rob personeel in dienst neemt worden de horloges duurder. Wie wil dat? Hier is waarschijnlijk sprake van een gewenste status quo.
Groeten,
Tecco
http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/6/5/65a6a698aad5a3299af05baf54696fec7a9c652f_1_281x500.JPG
Even een fototje maar , mijn ex SKX
Ja! die krijg je ook niet zomaar
Dat dusā¦
BOOM!
ā¦soepie?
Als er meer omzet word gedraaid hoeft het toch niet duurder te worden?
De omzet stijgt niet automatisch mee met het personeel. De levering en service gaan waarschijnlijk beter.
Een fulltime medewerker kost al gauw ⬠30-50K per jaar.
Groeten,
Tecco
Rob heeft een manager nodig, echt broodnodig. En een PR-manager en een Facility-manager. O, een jurist moet ook en een toilet-dame. Wat doen we met de catering?
Als er op mensen die iets willen kopen niet word gereageerd zal de omzet wel stijgen
Met 40K per jaar marge om het personeel te betalen???
Maar zo lang als Rob het in zijn ƩƩntje net aan kan heeft hij misschien een prima resultaat en geen gezeur met personeel. Het is een keuze. Wij weten niet wat de overwegingen zijn Aannames zijn onverstandig.
Groeten,
Tecco
Hoe kom je nou weer op 40k?
Dan ga je dus van uit dat er een goed betaald iemand full time nodig is?
Een slechtbetaalde laagopgeleide parttimer lijkt aannemelijker
Dan krijgt iedereen op tijd geleverd. Ws. wel vaker met het verkeerde horloge.
Groeten,
Tecco
Dat kan Tecco, interessante gedachte. Het is alleen geen excuus om niks te verbeteren. Als hij niemand in dienst kan nemen, kan hij toch zijn communicatie verbeteren? Standaard mailtjes over langere levertijd, slim systeem om de voortgang van je order te volgen. Of kijk naar de maker van GasGasBones, populaire bandjes. Die gooit gewoon heel regelmatig de hele webshop dicht, zodat hij een redelijke levertijd kan garanderen. Geeft ook duidelijk aan wat de (lange) wachttijd is. Ik geloof nooit dat zoān aanpak minder tevreden klanten oplevert. Integendeel.