Kom op Rob!

40 a 50 k is niet ongewoon als je de hele buts meerekend. Vakantiedagen, vakantiegeld, pensioen enz. + eventuele ziekteverzuim risico.

1 like

Lijkt me goed verwoord. Rob heeft een bijzonder assortiment en is bovendien goedkoop. Bij dat laatste is de voor de hand liggende consequentie dat de service minder zal zijn dan bij een prima georganiseerd alternatief. Het leven bestaat uit keuzes

1 like

Niet helemaal eens. En daarbij zou een uitzendkracht voor een paar uurtjes per week waarschijnlijk al enorm schelen.

2 likes

Absoluut :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Ik denk/geloof/vind dat de klant moet beseffen dat ie niet met Bol.com/Coolblue zaken doet.
Deze leverancier levert meer en goedkoper dan Siebel of de plaatselijke juwelier en weet er ook meer van, beetje begrip, geduld en minder zakelijke houding vanuit de klant mag dan ook wel.

2 likes

Waarom? Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?

Daarom is het juist van belang om een goede service te verlenen. Je naam hoog houden is dan juist van belang om klanten te binden.

Er zijn een hele hoop kleinere bedrijven die bijzonder goede service leveren.

Het is echt een non-excuus.

Als je een bedrijf bent, wat monsterwatches is, mag je als klant logischerwijs een ‘zakelijke houding’ hebben.

3 likes

Dat dus!

Hopelijk leest Rob alle GOEDE suggesties hier een keer , verbetering moet mogelijk zijn.

Op mails reageert hij idd niet snel, je kan beter even bellen. (google Robokies)
Ik had mijn horloge snel in huis.
Een nieuw horloge is denk ik makkelijker door hem te leveren dan een reparatie.

Hij heeft waarschijnlijk erg veel orders, kwestie van geduld hebben, de prijs is ook erg netjes. Vind je dat het te lang duurt, ga je de volgende keer toch naar een juwelier, kost je 3 keer zoveel!

3 likes

Goed fatsoen heeft niks met service te maken maar met mentaliteit. Meneer is schijnbaar van mening dat wanneer je je spul goedkoop aanbiedt, je het recht hebt om je onfatsoenlijk te gedragen en “lastige” klanten maar vooral dood te zwijgen. In mijn geval breng ik m’n geld liever naar Siebel. Liever naar een graaiende Rus dan een hork uit Hilversum.

7 likes

Mee eens. Het kan beter. Maar of dat bij Monsterwatches gaat gebeuren is maar zeer de vraag. Als ik een inschatting moet maken op basis van een grondige analyse van het verleden

Mijn stelling is dat mensen door de prijsstelling toch wel blijven kopen. Daarnaast levert hij mods en J-versies. het is ook duidelijk (zie tekst op zijn website) dat het een uit de hand gelopen hobby is :slight_smile:

Groeten,

Tecco

1 like

Neejoh, huur een student in die middels zijn mobiel 24/7 antwoord kan geven op de emails en 1x in de week wat doosjes in pakt in op de post doet, meer dan €1000,- per maand zal je niet kwijt zijn.

1 like

Ah, ok. Ik vatte jouw post op als een waardeoordeel, maar lees in deze reactie dat het dat niet was. Ik verwacht inderdaad ook niet dat er iets verbetert, maar ik denk dat het voor iedereen beter zou zijn als dat wel zo was.

40 a 50 k voor het inpakken van horloges en beantwoorden van wat mailtjes?

Ik gok dat 60% van NL hier per direct zijn baan voor zou stoppen en bij Rob wil gaan werken :joy:

6 likes

Klopt, maar het moet ook niet.
Veel mensen hier zitten een jaar te miepen of ze een SKX007 of 009 willen en met welk glaasje en bandje. Prima maar daarna mag er ook wel enig geduld naar de ‘regelaar’ getoond worden. Maakt het geheel zelfs een soort van leuker. Bij sommige horloges werkt zo’n verhaal zelfs waardeverhogend. :wink:

1 like

Is mogelijk. Echter wil je ook een beetje expertise. Om een juist iemand te vinden kost vaak extra tijd = geld.

Desalnietemin, Monsterwatches biedt veel voor weinig. Wij willen veel Expertise EN veel service EN de laagste prijzen. Dat gaat een keer mis.

Dat hij iets duidelijker kan zijn in de terugkoppelingen is natuurlijk waar.

Werkgeverprijzen praten we over. Geen loonschaling wat de knecht zal krijgen.

1 like

Iets met soep ?

2 likes

Speak of the devil , Rob is online op FB en geeft netjes feedback :smile:

Hier kan ik me helemaal niks bij voorstellen, dus misschien dat het daaraan ligt. :wink:

Dit is toch kul? Rob krijgt pas met ze te maken als ze uitgemiept zijn. Dan doen ze een bestelling op basis van de opties die Rob op zijn site aanbiedt, en dan verwachten ze terecht dat dat binnen een redelijke tijd geleverd kan worden. Mijn ervaring is dat klanten over het algemeen juist méér flexibiliteit en snelheid verwachten van kleine ondernemers.

Overigens vind ik mensen die een jaar op een forum miepen over welk glaasje en bandje net zo vermoeiend. Maar dat is weer een andere discussie.

2 likes