Kom op Rob!

Mijn eerste en enige ervaring met Rob is best tegenstrijdig met wat ik hier lees. Dus kan het niet laten om niet te reageren.

Weken,al niet maanden,lopen twijfelen tussen 2 soorten horloges. Wel 100 vragen gesteld en allemaal bijna diezelfde dag netjes beantwoord gekregen.

Toch de knoopdoorgehakt op de vrijdag om half 2, bericht gestuurd met de vraag wanneer die geleverd zou worden i.v.m. ik de dag erop niet thuis was. Na wat gemokker heeft hij besloten om het pakketje voor 6 uur de deur uit te doen en heb hem zaterdag mogen ontvangen op een ander adres.

Dus mijn ervaring is zeer goed. Misschien dat dit alleen bij nieuwe klanten gedaan wordt om ze te binden weet ik niet, voor mijn gevoel een zeer prettige koop.

2 likes

Ok @louis, ik neem terug wat ik net zei. Rob heeft er wel last van. :joy:

3 likes

Denk dat mijn definitie van ‘binnen redelijke tijd’ in dit geval afwijkt van wat ‘men’ hier denkt… :wink:

2 likes

Meteen de reden gevonden waarom hij op de rest niet reageert :joy:

11 likes

Ik dacht hetzelfde :joy:

3 likes

Doe eens even niet. Dan komt hij misschien nog aan werken toe. Twijfelen over welk horloge u koopt, doet u maar in uw eigen tijd. Akkoord? Akkoord.

7 likes

:joy:

Mijn aankoop ervaringen zijn tot zover goed geweest bij Rob. De initiële communicatie heeft soms wat tijd nodig, maar daarna vrij vlot reactie. In beide gevallen goedkoper dan wie dan ook en de producten sneller dan verwacht ontvangen.
Geen idee in welke order grote ik moet denken bij Rob. Maar ik kan het mij wel voorstellen dat het best (te) druk kan zijn in je eentje.
Makkelijk roepen om iemand er bij aan te nemen, wellicht heeft Rob daar helemaal geen trek in. Nederland kennende zal dat wel weer een hoop extra administratie opleveren.

2 likes

Wat ik vreemd vind, is dat ik hier berekeningen lees wat een medewerker zou gaan kosten, waarom de service zo is als deze is, en waarom het niet goed kan en het beter moet.

Heel gek, maar de beste stuurlui staan altijd aan de wal toch? :wink:

Hoe kunnen wij als forumgangers, met gemiddeld (let op, ik zeg gemiddeld, er zijn uitschieters naar beide kanten) verstand van horloges adviezen gaan doen hoe hij zijn zaak moet runnen.

Als er al 774 topics over lopen bij een buurforum, en hier al geregeld klachten te vinden zijn, heb je twee keuzes, bestellen, en besluiten om niet te bestellen en je waar elders te halen

Begrijp me niet verkeerd, maar ik lees een hoop gemopper, een hoop monsterwatches-fanboys en beide kampen hebben goede punten.

Het is en blijft een keuze, je MOET er niet bestellen toch? Toegegeven, hij biedt de klokjes aan tegen een mooie prijs.
De Seiko boutique in Amsterdam heeft de skx007j ook liggen, voor 399,- euro.
Rob vraagt 219,- euro.

Dan heb je hem direct en heb je betere service en snelle response.

Het zal een keuze van hem zijn om te kiezen om geen verbeteringen door te voeren, hij leest heus wel mee hoor van tijd tot tijd. Ben ik van overtuigd

Daarom, take it or leave it. Weet wat je verwachten kunt, topprijs, topservice.

Dus resumerend:

Kopen bij monsterwatches, ervaringen wisselend, weet dat je een risico neemt, en daar is de prijs ook naar.

Koop bij de Seiko boutique, Siebel of je plaatselijke juwelier en je krijgt een betere service, maar tegen een andere prijs.

Iedere maand een nieuw topic over het leven van monsterwatches is ook niets.
Er is een ervaring over monsterwatches, post daar in. Klaar, daar is het voor.

Straks beginnen we nog een topic: Help rob de winter door, of krijgen monsterwatches the movie…

10 likes

Hahaha ben net een wijf soms met deze dingen :rolling_eyes:

Akkoord, kans dat ik uberhaupt terug kom acht ik miniem.

Kan beter hier op HF een goede 2e handse kopen.

1 like

Sorry, kon het niet laten.

Dat Rob goedkoper is dan de plaatselijke juwelier heeft niks te maken met de wijze van omgang met je klanten, maar met internetshop vs fysieke shop met alle bijbehorende kosten.

Slechte omgang ligt gewoon aan de persoon zelf.

3 likes

Helemaal mee eens.
Opvallend hoeveel mensen menen te weten wat de oplossing is voor het probleem dat Rob volgens hun heeft of menen te weten wat het belang van Rob is om niet te reageren op mails.
Natuurlijk is het prettig dat je snel een reactie krijgt, maar ondertussen weet iedereen die via dit forum, facebook of Uhrforum bekend is met Monsterwatches dat het op dit moment niet helemaal lekker loopt. Daar kun je dus rekening mee houden wanneer je iets besteld.
Het topic is gestart als een soort hart onder de riem voor Rob en inmiddels vallen mensen over elkaar heen om gelijk te krijgen over wat er mis is en hoe het zou moeten
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat het beter kan. maar is de een wat coulanter dan de ander.

2 likes

Natuurlijk, maar draai het nu eens om…

Je wil iets, en je wil het goedkoop, je wilt goede service en snelle reacties.
Ergens moet je je kunnen beseffen dat die combinatie niet reëel is.

Als dit goed haalbaar is, dan zouden er veel meer verkopers op de markt actief zijn, deze zijn er echter mondjesmaat. (En eigenlijk altijd duurder).

Ergo, die mooie prijs moet ergens vandaan komen, iets wat we niet willen zien af en toe…

4 likes

Jij kent de man zie ik. Blahhhh. :-1:

4 likes

True.

En je hebt gelijk hoor, de service van Rob is wisselend het is niet ideaal, en communicatie is ruk. Helemaal mee eens.

Maar gaan we dat oplossen door hier ook 774 pagina’s geklaag, ik denk het niet als ik eerlijk ben.
We kunnen klagen wat we willen, bedenken wat we willen, maar als de boodschap nog niet doorgekomen is bij hem, zal deze niet meer doorkomen.

Trek je conclusie en beoordeel zelf of je er wilt bestellen ja al dan nee.

En nee, ik ben niet pro rob, en niet antirob, ik ben een beetje robmoe :wink:

5 likes

Intermezzo: Padi met saffier, perfect uitgelijnd door Rob.
Super jubilee van Strapcode.

4 likes

Ongepaste opmerking.
Eigenlijk gewoon een kut-opmerking, waarschijnlijk veroorzaakt door gebrek aan kennis.

1 like

Dit is jammer…
Ik ken de man niet, maar lees wel de reacties om me heen, inclusief mijn eigen ervaring. Dit zorgt ervoor dat je op zijn minst toch wel kan stellen dat niet iedereen laaiend is over zijn “social skills”

Tof voor je dat jij zo’n goede ervaring met de beste man hebt. Ik heb ook benoemd dat ik het werk wat hij levert wel netjes vind. Neemt niet weg dat je kritisch mag zijn.

1 like