Wat ik vreemd vind, is dat ik hier berekeningen lees wat een medewerker zou gaan kosten, waarom de service zo is als deze is, en waarom het niet goed kan en het beter moet.
Heel gek, maar de beste stuurlui staan altijd aan de wal toch? 
Hoe kunnen wij als forumgangers, met gemiddeld (let op, ik zeg gemiddeld, er zijn uitschieters naar beide kanten) verstand van horloges adviezen gaan doen hoe hij zijn zaak moet runnen.
Als er al 774 topics over lopen bij een buurforum, en hier al geregeld klachten te vinden zijn, heb je twee keuzes, bestellen, en besluiten om niet te bestellen en je waar elders te halen
Begrijp me niet verkeerd, maar ik lees een hoop gemopper, een hoop monsterwatches-fanboys en beide kampen hebben goede punten.
Het is en blijft een keuze, je MOET er niet bestellen toch? Toegegeven, hij biedt de klokjes aan tegen een mooie prijs.
De Seiko boutique in Amsterdam heeft de skx007j ook liggen, voor 399,- euro.
Rob vraagt 219,- euro.
Dan heb je hem direct en heb je betere service en snelle response.
Het zal een keuze van hem zijn om te kiezen om geen verbeteringen door te voeren, hij leest heus wel mee hoor van tijd tot tijd. Ben ik van overtuigd
Daarom, take it or leave it. Weet wat je verwachten kunt, topprijs, topservice.
Dus resumerend:
Kopen bij monsterwatches, ervaringen wisselend, weet dat je een risico neemt, en daar is de prijs ook naar.
Koop bij de Seiko boutique, Siebel of je plaatselijke juwelier en je krijgt een betere service, maar tegen een andere prijs.
Iedere maand een nieuw topic over het leven van monsterwatches is ook niets.
Er is een ervaring over monsterwatches, post daar in. Klaar, daar is het voor.
Straks beginnen we nog een topic: Help rob de winter door, of krijgen monsterwatches the movie…