Kom op Rob!

Dat zal vast.

Als je een eenmanszaak bent is het redelijk makkelijk om te weten bij wie je de schuld moet leggen… Maar dit geldt ook voor de positieve dingen.

Laat mij lekker mijn eigen mening hebben :wink:

3 likes

De opmerking die jij plaatste zie ik ook niet als het toppunt van “social skill”. Het zo maar oordelen van mensen die je verder niet kent is ook een sociale activiteit. Het heeft meer te maken met het simplisme van mensen op internet. Alsof je alles maar kunt schrijven. Maar jammer, inderdaad.

Zeker, daar zal het vast aan schorten, echter betaal jij mij niet voor mijn “diensten” en hoef je dus niks van mij te verwachten.

Volgens mij ben ik tot op heden enkel kritisch geweest. Dat dit je niet zint is verder niet mijn probleem. Het is verder toch een feit te noemen dat hij niet of nauwelijks reageert op een deel van potentiële kopers? Dit gezien alle reacties.

Zeker, maar als je zo op de man speelt vind ik dat je hem(voor de duidelijkheid, jouw eigen mening) ook, het is een keuze en da’s soms best lastig, voor jezelf kunt houden. Social skills zeg maar.

Dat is een beetje jouw ding he Louis. Iedereen die anders denkt dan jij moet z’n mening maar gewoon voor zich houden. Normaal gesproken ben je er altijd als de kippen bij als er een relletje is en ben je er ook niet vies van om iemand voor lul te zetten. En nu ga jij een ander de les lezen over social skills? :joy: Ik zou m’n verstand gewoon lekker bij je soep houden.

22 likes

3 likes

Duidelijk een buitenspel goal, als je het mij vraagt. Dat deed je wel niet, maar ik zeg het toch.

1 like

Die site heet niet monsterwatches of wel? Of is het alleen maar als je wat koopt hij de moeite voor je neemt? Vragen beantwoorden verdien je natuurlijk geen geld mee.

Dus Rob, geen hart onder de riem maar een kleine tip:

Mensen die om info vragen of je iets te koop hebt of wat dan ook kunnen potentiële klanten worden. Mij ben je kwijt.

Just my two cents.

1 like

Nee, niet mijn ding maar ik vind dat er teveel op de man gespeeld werd… En voor lul zetten is best leuk maar wel met een knipoog. Heb jij trouwens nog goede lekkere recepten?

3 likes

Ok, je hebt gelijk…

Ik zal voortaan niet meer Rob zeggen, maar het bedrijf Rob’s Monsterwatches.

Dat scheelt een hoop…

ps: soep is vies.

In de geest van dit topic:

3 likes

Gewoon een standaard blik Unox erwtensoep. Met rookworst. Perfect. Met brood. Heerlijk.

Dat moet je tegen je Oma en moeder zeggen als je durft!

1 like

Wie heeft eigenlijk die blauwe Invicta van Squale gekocht?

1 like

Hier zit denk ik het misverstand denk ik. Volgens mij is Rob een bijklussende liefhebber en volgens anderen is Rob een bedrijf (met toilet-dame, catering en o ja, een 24-7 helpdesk.

1 like

Goede vraag, ik zat er alweer over te twijfelen. Terwijl mijn nieuwste aanwinst nog niet eens binnengekomen is.

1 like

Binnen 4 uur meer dan 100 reacties op iemand die niet eens mee doet in dit topic. Ik vraag me af of een “kom op S&C” evenveel reacties losmaakt.

2 likes

Dit topic en Jantochh vullen de hele avond :blush:

Tijd voor RTL Z.

2 likes

Ik heb zo’n beetje ieder doelpunt gemist vanavond Champions league…en het waren er nogal wat!

:joy:

1 like

Heerlijke wedstrijd overigens.

1 like