@Frankyman Voor zover ik weet krijg je die er gewoon bij.
Je betaald voor een complete SKX op rubber , je betaald extra voor de jubilee , dus 2 banden.
Zo werd mijn vorige SKX ook geleverd , maar dan icm met een oysterband.
@Frankyman Voor zover ik weet krijg je die er gewoon bij.
Je betaald voor een complete SKX op rubber , je betaald extra voor de jubilee , dus 2 banden.
Zo werd mijn vorige SKX ook geleverd , maar dan icm met een oysterband.
volgens mij is het een van de twee, tenzij je dit specifiek aangeeft
Eventjes vermelden dan bij de order , dat moet wel goed komen.
Ik heb nooit wat door hem laten doen, maar heb alleen maar goede verhalen over heb gehoord. Ik snap het wel als hij geen extra personeel wilt aannemen. Sommige eenmansbedrijven willen dat niet omdat er heel veel tijd in gaat zitten om iemand de kunst te leren en je nooit zeker weet of iemand blijft. Als je dat al eens hebt meegemaakt dan begrijp ik dat je daar op een gegeven moment geen zin meer in hebt.
Neemt overigens niet weg dat je 100% duidelijk naar je klanten moet zijn en een goede communicatie/service moet hebben. Hij zou ook een secretaresse kunnen aannemen die dat simpelere werk uit handen neemt
zit je nou te solliciteren?
Blijkbaar zit er veel handel in.
Het staat iedereen vrij een Seiko-handel op te zetten.
Dus als er maanden gewacht moet worden en of er mensen weglopen want het duurt te lang. Dan is er misschien behoefte aan een snellere oplossing.
Sla je slag !
In relatie tot de banden vraag: Mijn ervaring van 6 maanden geleden en interpretatie : op rubber is alleen op rubber, op Jubilee is alleen op Jubilee, alle andere keuzes zouden geleverd moeten/kunnen worden met de rubberen band erbij. Als ik nu kijk op de site lijkt er inderdaad tekstueel/Lay-out technisch wel iets veranderd. If all else fails, gewoon vragen aan Rob
Sorry dat ik het zeg, maar dit klinkt echt als een berg gezeur van over verwende consumenten.
Doordat de grote jongens zoals bol.com binnen 24u leveren denken consumenten onterecht dat dat bij alle shops zo is. Ik heb het zelf ook eens gehad dat een consument een order plaatst op vrijdag middag, en dat ik m op zondag avond schelden aan de telefoon heb hangen (op mn prive nummer nota bene, wat maar weinig mensen hebben) scheldend en wel en werd ik direct voor oplichter uitgemaakt. Dus over verwende consumenten.
Het neemt natuurlijk niet weg dat communicatie essentieel is, stukje verwachtingsmanagement. Maar ga niet meteen dr een compleet drama van maken als je een paar dagen moet wachten.
Ik heb zelf op 30/1 nog wat bij Rob besteld (wat tools) en die had ik binnen 2 dagen binnen. Prima dus.
Eind december heb ik m een keer gemaild over een reparatie, en daar had ik ook snel antwoord op binnen 1 of 2 dagen.
Dus ff rustig aan en die bestellingen komen dr echt wel, een dagje later overleven we wel… toch?
Of heb ik nou iets verkeerd gezegd…
Nogmaals: meningen zijn als aarsen. Iedereen heeft er een. Rob verdient een goede boterham aan zijn hobby. Wij houden kruimels over aan onze hobby. Slechte communicatie? Heb ik ook regelmatig met mijn vrouw, collega’s en de buren. Het lijkt wel het viva forum hier af en toe…
Aanname: ik denk het wel. Loodrecht is niet goedkoop wonen.
Uit het lood wel dan?
Is ie verhuisd? Niet meer rijtjeshuis centrum Hilversum?
Wow, wat een enorm topic over één leverancier!
Ik heb inmiddels een horloge of 10 gekocht bij Monsterwatches. Sommige met wat aanpassingen/mods; andere standaard. Daarnaast heb ik een paar keer achteraf iets laten modden en wel 'ns een ‘servicegevalletje’ gehad. Mijn ervaringen zijn eigenlijk zonder uitzondering positief. Hierbij geef ik direct toe dat ik in sommige gevallen, na een email te hebben gestuurd, ook nog even per Facebook een berichtje stuurde of soms een tweede email. Feit is het soms even duurt en een andere keer weer razendsnel kan gaan, ineens.
Wat betreft de communicatie; ja die kan beter. Maar ik lees hierboven dat mensen vooral voor een aanschaf bij Monsterwatches kiezen vanwege de scherpe prijzen en dat je voor service beter naar een juwelier kunt gaan. Hiermee ben ik het absoluut oneens. Ik heb in mijn leven, zoals waarschijnlijk de meeste forumleden, héél (veel te) veel horloges gekocht; waaronder diverse bij verschillende juweliers. In sommige gevallen moest ik, om verschillende redenen, met een horloge terug. En mijn ervaring is dat dit bij juweliers, vrijwel zonder uitzondering, een compleet drama is. Dit terwijl Rob/Monsterwatches tot nu toe, juist door de kleinschaligheid en zijn oprechte enthousiasme voor Seiko horloges, altijd heel flexibel en meedenkend bleek.
Dus, kan het beter? Tuurlijk. Maar ik ga ook in de toekomst voor een nieuwe Seiko zeker niet naar een juwelier, maar gewoon weer naar Monsterwatches.
Weet ik niet. De postcode van robokies valt in een buurt met een flinke woz waarde in iedergeval. Maar on topic: ik ben altijd prima geholpen door hem.
Dit topic kan nog eeuwen doorgaan, maar we worden het toch nooit eens. De tevreden klanten blijven tevreden tot ze zelf een keer op hun bek gaan en de ontevreden klanten worden nooit meer tevreden. Kunnen we er wel een ellenlange discussie aan wijden, maar dat is hoe het blijft
slotje dan maar?