Kompass horloges...

Hoi… Kan mij iemand mij helpen met de vraag of het merk Kompass uit Stockholm goed is. Heb een mooie gezien, maar ken heel het merk niet.

Mvg Ari1

Heb even op de website gekeken. Ze hebben twee modellen waaronder dit horloge:

Betreft een ‘hommage’ met een Quartz uurwerk. Ik zou er ver vandaan blijven. Voor 325 zijn er veel betere horloges te vinden.

2 likes

Ze worden nu met 60% discount aangeboden. Dit horloge kost nu ongeveer 100 euro… https://www.prydligt.com/nl/herenhorloges/?twsList-articles=g-numSold-d-48-3

Voor een prijs tussen 40 en 75 euro (we vergeten voor het gemak het model van 95 euro :wink:) mag je ook niet zoveel verwachten maar als er inderdaad een Miyota quartz uurwerk in zit, dan is die kwaliteit zeker (voor z’n prijs) goed…

Je mag natuurlijk geen Rolex kwaliteit verwachten, maar deze horloges kosten minder dan er soms betaald wordt voor een batterij wissel bij de duurdere merken…

1 like

Wat een gedrocht :face_with_raised_eyebrow:. Professional op de plaat zetten en dan een wr van 100mtr :joy:

1 like

Afzichtelijk slechte Rolex kopie, links laten liggen en hopen dat ze snel failliet gaan.