Komt een collega langs, Heuer vondst 😍

De bezel draait tweezijdig rond, ik verbaasde me daar ook over. Geen idee of het zo hoort, lijkt me inderdaad niet. Maar omdat geheel in prima staat is zou ik me niet druk maken, bij een service aangeven en dan komt het vast goed.

1 like

Mooi verhaal zeg, het komt dus toch nog voor.
Ik vind hier alleen maar oude Velona horloges van de V&D :weary:

3 likes

Ouwe meuk <-> paar tientjes

3 likes

Super gaaf horloge! Dito verhaal!!

Ook jouw Rolex mag er zijn @malus65!!

1 like

De bezel hoort tweezijdig te draaien :+1:

Topper!!

2 likes

Wauw zeg. Het bestaat nog. En een goed verhaal want hier heeft hij dus daadwerkelijk iets mee. Bedankt voor het delen :+1:

2 likes

Super gaaf.

Het horloge verdient gedragen te worden.

4 likes

Wat een vondst, ik heb mijn lades al tig keer omgekiept maar valt nooit een Heuer uit helaas…

3 likes

Ben niet zot van de metalen band, maar op een leren bandje…

image

1 like

Leuk verhaal en mooi horloge, :grinning: gelijk hier de lades ook maar even nagelopen en wat denk je…Een ROLEX :grinning::grinning::grinning:… ooit eens gekocht van een eerlijke handelaar in lange jas bij een eetkraampje in Singapore haha, hij verkocht ook Zonnebrillen :sunglasses: , Loopt nog loepzuiver echter ondanks duik uitvoering niet waterdicht, maar uurwerkje stoort zich daar totaal niet aan. Mocht je Collega uitgekeken zijn wil ik hem wel ruilen (pijn in mij hart) :wink: Goed weekeinde allemaal!

inderdaad leuk verhaal!

Knap samen om de foto ook :slight_smile:

1 like

Das nog eens een leuke vondst. Mooi horloge en vooral ook die originele band erbij :smiley:

1 like

Mooi verhaal. Waarom vind ik nooit dit soort horloges in mijn schuur, dressoir, zolder hahahaha

Ooooo wacht ik heb nog een kapotte Luminox gevonden. Die kan de kliko in :))

1 like