Komt er een HFLE 2022?

Tsja, hoe dan ook is er met dit model al een verkocht, ongeacht de prijs (tot op zekere hoogte) :innocent:
http://dumetwatches.com/order-the-instrument-3/
Man die gleufjes aan de zijkant zo luchtig, prachtig in eenvoud en onderscheidend van de massa.

Afgezien van de Lapis Lazuli, de Vostok, het gebrek aan cijfers, de open heart, rode secondewijzer en glow in the dark ideetjes vind ik het een prima idee. Ik zeg: doen!

Gingen die niet voor 2K? Maar goed, @Motormuis heeft gesproken. Dumet laten varen. :slight_smile:

1 like

Zo’n blauwe Timex is leuk. Zou dat dan de eerste mooie HFLE kunnen worden?

3 likes

Dus meteoriet, Seiko, met nummertjes (12 3 6 9).

Signaalrood is overigens gewoon fel oranje, maar zo kunnen de zuiderburen er ook van genieten.

En dat alles kan bij die malle Russen voor onder de €200 :rofl:

1 like

:joy:

1 like

:+1:

1 like

Dit was de Stowa van 2017 die verloor in de voorrondes van de EMG en de Aramar Longbeach
Ome Jörg had het ontwerp al klaar,moest €650,- kosten :scream:

Misschien wil hij wel weer meedoen maar dan als optie het oude logo terug

Yema lijkt me ook wel in voor kleine oplages,is een klein fabriekje(althans toen ik er in 2011 was en nog niets met horloges had)

21 likes

Kek dingetje toch?

1 like

Erg cool, heb weleens op het punt gestaan om een custom te bestellen. Eigen foto graveren op de caseback is wel een dikke plus :call_me_hand:t2:

1 like

Dat is de eerste die in dit topic voorbij komt, die haalbaar is, maar bovendien ook echt leuk is :+1:

12 likes

Recycled Titanium why🤔
Is er een afvalberg ?
Is een premium materiaal

1 like

Recycled… kweenie
Wel tof uiterlijk

1 like

Mooi die Stowa :+1:

1 like

Er schijnt een berg van spaanders te zijn in Bakhuizen :wink:

3 likes

Lustrum 1000

Ik heb eens een balletje opgegooid bij Maen

17 likes

En dan verliezen van de EMG er is toen gestemd met de portemonnee. Sowieso niet met smaak. Al was 25tien natuurlijk wel erg goed in het promoten.

3 likes

Mooi man!

2 likes

Ook interessant!

1 like