Komt er een HFLE 2022?

Heeft iemand al plannen voor de HFLE 2022? Wie goed naar het logo van HF kijkt, ziet dat we komend jaar ook nog eens 20 jaar bestaan. Extra reden voor een horlogefeestje :thinking:

Indien er geen horloge komt, is het misschien leuk om een watch roll, watch case of jubileumband te doen. Zelf maken of via een inkoopactie.

Ben benieuwd naar jullie ideeën en eventuele initiatieven!

Gr. Hans

54 likes

Ik zit nog op een reactie van Rolex te wachten maar ik beloof niets.

28 likes

Ik zeg Sinn.

7 likes

Top idee, een diner ga ik niet zelf meer organiseren, maar wacht het verder wel af.
Heel misschien toch een Dumet horloge voor mensen met voldoende geduld ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

P.S
Of voor nog mensen met nog meer geduld en pecunia een Ketelaars?

3 likes

@stefanketelaars gewoon 1, dan is het een echte limited edition.

4 likes

Misschien ga ik me boos maken en Serica benaderen maar ik heb dit jaar ook 0,0 reactie van ze gehad voor een HFLE ontwerp. Dus ergens kunnen ze mijn rug op maar het lijkt me nog steeds gaaf om zo’n fieldwatch als HFLE te fixen.

30 likes

Fieldwatch ging serieus ook als eerste door mij heen. Leuk! Er zijn genoeg alternatieve merken lijkt me naast degene die je noemt.

1 like

Dat zou wel echt heel tof zijn :ok_hand:

2 likes

Voor het vastgestelde bedrag kom je eigenlijk alleen nog bij micro’s uit.

Timor vind ik ook tof maar Brexit technisch kom je al vlug boven de 750,- Muhle Glashutte Panova? Zou prijstechnisch ook haalbaar kunnen zijn. Unimatic of Echo/Neutra. Inderdaad, wel wat leuke alternatieven :muscle:

5 likes

Totaal onmogelijk volgens de regels van het forum, is financieel gewoonweg niet haalbaar. De HFLE van 2022 mag sowieso maar max € 500 kosten.

5 likes

Ik zou een watch roll ook leuk vinden en dat is toegankelijker.

8 likes

Tegenwoordig zijn er ook zoveel mod-boeren actief, die een ‘standaard’ product naar wens kunnen omdopen tot een custom HF watch… Is dat geen idee?

4 likes

Ah kut. Daar gaan m’n ideeen :joy:

3 likes

:rofl: Sorry. Even jaren 500 en oneven jaren 750 .

1 like

Marathon General Purpose Mechanical (GPM)? Een vintage maat van 34mm, composiet case, NH35 automaat, MIL Spec, Swiss Made, saffierglas, tritium gas tubes, iets boven €300.
HF-draai aan geven (gravure of zo)…

20 likes

Persoonlijk vind ik dit toffer maar dan moet er nog wel een geeltje van de prijs geluld worden :metal:

29 likes

Een lichte mod zoals een HF verjaardagsgravure of zo, hoeft niet al te complex te zijn zodat we mega lang moeten wachten.

Best oké specs en Made in Italy. Nice. Hooguit tikkie groot.

1 like

Als het 20 jarig jubi is mag het toch wel een keer meer zijn?

11 likes

En met Jurk-tekening :wink:

4 likes