NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Top, ik ben zeer benieuwd!

1 like

Anaal inbrengen was de gouden tip toch?

3 likes

Hoppa…zo dus. :ok_hand:

Komop Arie…geef dat stuk uit handen man…scheelt je veel gedoe. Is toch super…

3 likes

Concreter wordt het ook nooit. Die vragen weet Janneman vakkundig te negeren. Maar boeie, Ruurd, Jan heeft bijna weekend, hè?

7 likes

Staan klaar om te boarden. :partying_face:

16 likes

Past beter in het volgende topic:

Tijd om iets voor zichzelf te gaan doen. Dumet is een soort vrijwilligerswerk voor een ander.

3 likes

Waar staat die C achter je naam eigenlijk voor? Citroen?

5 likes

Nee, Constatering van feiten.

24 likes

Daar gaan we weer. Geen tool bestellen, maar wel weer het hoogste woord. Jij je zin, topic mag dicht wat mij betreft.

3 likes

Denk je niet dat “Daar gaan we weer” ook op jezelf slaat? Als iemand’s reactie je niet bevalt, lees er dan gewoon overheen i.p.v. te antwoorden :wink:

3 likes

Pardon? :joy::joy:

Daar gaat het niet om. Het is off-topic en daarmee een voorbode om deze topic op slot te gooien. Je zou welhaast vermoeden met dat doel, aangezien de reactie niets bijdraagt en komt van iemand die in andere topics ook enkel z’n gal zat te spuwen. Maar goed, al bijna 500 reacties zonder hem mogen stellen :+1:.

2 likes

Mee eens, zeer irritant dat vrijblijvende gemeut vanaf de zijlijn…

Maar als ik mezelf dan mag beschouwen als iemand die meespeelt (nummer 58) en nog niets heeft ontvangen dan moet ik zeggen dat na 10x “Gas op de lollie” gelezen te hebben (ja, maar nu écht) en wel gedetailleerd op de hoogte te worden gehouden over het productieproces maar zonder enige transparantie over de volgorde van leveringen, laat staan de tijd die er voor staat, dan begint dat ondertussen ook enigszins zeer irritant te worden.
Dat ding zal heus wel eens onverwacht binnenkomen maar wat mij betreft is dit een “eens maar nooit weer” ervaring.

Zo, ik zal nu mijn mond houden en geduldig wachten op wat komen gaat…

20 likes

Lijkt me echt vies! , “gas op de lollie”

2 likes

Ligt beetje aan de context :wink: :crazy_face:

3 likes

Is ook zo​:grin: houdt het luchtig :joy:

3 likes

:rofl:

2 likes

Exact.

Helemaal goed. Ik begrijp je overigens wel, maar dit is niet het uitlever topic. Hij is al eerder dichtgegooid. Juist (mede) door teveel gemiep (al dan niet terecht) over levertijden.

Overigens hoop ik dat het snel bij jou (en de anderen uiteraard) arriveert, het is echt een SuperD(ing). :joy:

1 like

He!.. een mens moet toch ook eten?.. :joy:

Ik ben overigens bezig met de voorbereiding van de Vrijmibo:

4 likes

Verdorie, begin jij nu ook al?

2 likes