heeft de beginnersfout gemaakt door de techneuten te geloven en te weinig veiligheidsmarge in te bouwen .
Oh man die Halios!
OT: ik wacht (on)geduldig af!
Mooi tooltje, nog mooiere Halios!!!
Heb ik dat?.. was ik eerder vanmiddag eindelijk klaar met het tappen van de schroefdraad in de dopjes⦠'k heb geen armen meer overā¦
Plof in de gangā¦
Pakketjeā¦
en dit zat erin!.. mijn binnenschroefdraad beiteltjes⦠komen ze nu meeā¦
Programma dus een beetje aanpassen⦠en in de tussentijd een doos bodies draaienā¦
Nu kan het gas er tenminste vol opā¦
Ik dacht even dat je naar de PloProf refereerde die op de mat was gevallen
Gat in de vloerā¦
Vol laten lopen met water. en er een duik in nemen⦠een Ploprof kan daar wel tegenā¦
maar helaas⦠zoān feest is het nog niet⦠'k vind de Ploprof wel een gaaf horlogeā¦
Ah nu al!
Maar zonder dollen: mooi om het enthousiasme te lezen! Zou misschien ook leuk (en relevant/relateerbaar) zijn als je kunt aangeven dat je bijvoorbeerd de dopjes voor batch zoveel, inzetjes voor batch zoveel, pakketjes op de post voor batch zoveel hebt. Dan hebben mensen (ongeveer) door wanneer je met hun product aan de bak bent Ik heb geen idee wanneer ik iets kan verwachtenā¦
Bwa, sommigen hebben geduld. Als het tegen kerst in de bus zit ben ik al content.
Klinkt alsof het lekker snel gaat! Is de tweede lading burgeon inserts al geleverd eigenlijk? of wordt dat uiteindelijk de snelheidsbepalende stap ?
Ik snap echt het ongeduld van sommige mensen niet. Ik heb het bestel nummer van rond de 240 en zie vanzelf wel wanneer het aankomt
Maar dan heb je hem ook pas twee weekjes geleden besteld geloof ik de eerste 100+ waren op 22 september besteld. Ik vind het met #114 ook totaal geen probleem als het nog langer duurt trouwens, het is en blijft een hebbedingetje
Dus als een van de laatste besteldā¦vorige week ofzo
Ongeduld, ongeduld, ik kan me voorstellen dat de gedetailleerde informatie over het productieproces doet verwachten dat de informatie omtrent verzending en status ongeveer op hetzelfde niveau zou liggen.
Haha hier nr 20 maar nog geen tooltje in de bus. Kortomā¦bestelnummer zegt niets.
Ik wacht rustig afā¦geen haast.
3 november besteld ik zie hem ooit wel een keer verschijnen
Ik snap wel vaker andere mensen niet maar dat wil niet zeggen dat ze daarom geen valide punt hebben.
Het hebben van geduld en begrip is vaak wel makkelijker als de communicatie omtrent de productie/uitlevering helder is.
De gedetailleerde info leidt alleen steeds tot op het slot gaan van topics. We mogen dat gewoon niet meer posten en ik kan ook niet via HF ineens iedereen gaan platbombarderen.
Heel kort: Arie is nu bezig met een grote batch, en in alle eerlijkheid had ik al gedacht dat die vorige week al bijna klaar was. Maar concreter krijg ik het momenteel ook niet.