NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Jawel, even geduld moeten hebben, toegegeven. Maar dat was meer uit nieuwsgierigheid en ongeduld, dan dat het verontrustend was.

Sommige forumleden knepen hun billen dicht, wisten van gekkigheid niet meer hoe ze zich moesten uiten, allemaal uit oprechte interesse in deze geweldig interessante tool, dan wel hebbedingetje.

Er waren ook twijfelaars. Maar bij twijfel moet je gewoon aan de zijlijn blijven staan als dat je ding is. Ikzelf had er alle vertrouwen in. Tijdens de reis werden we nauwkeurig op de hoogte gehouden over de vorderingen, obstakels en oplossingen.

Veel dank aan @Ruud voor het bedenken van het concept. Creatief persoon of gewoon vanuit de behoefte? Ik weet het niet meer, maar het idee blijkt geniaal :star_struck:. Dank ook aan @Arie_Kabaalstra voor het prachtige product! Met zorg ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd. En ons een inkijkje gegeven in de productie van een nieuw ontwerp. Daar komt meer bij kijken dan menigeen had gedacht.

We zullen meerdere uitvoeringen (kleuren) de revue zien passeren op het forum, maar dit is de mooiste :grin:

Schroom niet je eigen Dumet tool te laten zien, alle kleuren zijn welkom!

124 likes

Mooi hoor. Straks een foto van de mijne. Hij zit in de post volgens de app. :crossed_fingers:

4 likes

Ziet er strak uit hoor. Mooie fijne schroefdraad zo te zien.

3 likes

:partying_face:

Leuk man! Je bent volgens mij nummer 1.

7 likes

Echt leuk dat zoiets hier tot stand is gekomen :+1:
Leuk forum dat HF :slightly_smiling_face:

5 likes

In elk geval de eerste die’m post… 'k heb geen bepaalde volgorde aangehouden… 'k had een doosje waar de enveloppen inzaten, en die heb ik gewoon in één keer in de brievenbus gekieperd… , daarna de supermarkt ingelopen om het doosje vervolgens te vullen met mijn boodschappen… :slight_smile:

Yup, M6 x 0.5, twee keer zo fijn als de gangbare M6.

Er zijn mensen die weten mijn creativiteit te “kietelen” en dan komen zulke dingen tot stand…

16 likes

Klopt! Echt met precisie gefabriceerd.

Dit is werkelijk andere koek dan veel spul uit een ver land.

Natuurlijk kan het goedkoper, maar dat heb je simpelweg een ander product. Voor die paar tientjes is dit werkelijk een koopje.

5 likes

Zeker ben ik nummer 1 :grin:. Dank voor de bevestiging.

Maar betreffende het tooltje, ik schrok me in eerste instantie rot toen ik de (relatief grote, kartonnen) envelop zag. Ik verwachtte namelijk een dezer dagen iets anders, en was bang dat dat een stuk kleiner was dan ik dacht…

Voor mij dus werkelijk een geruststelling toen ik de envelop opende :joy:

3 likes

Cadeautje voor je vrouw? :wink:

Supertof om mijn aanstaande NA hier al te mogen zien. Heb ook gekozen voor de niet-kermis versie; erg mooi!

12 likes

Gefeliciteerd @iNeedaWatch

Maar ook zeker @Ruud en @Arie_Kabaalstra
Jullie hebben het voor elkaar gekregen :ok_hand:

5 likes

Weet je, ik vond het eerst een kut-idee, onnodig, meer reut aan de sleutelbos, en ik hield m’n hart vast voor de ontwikkeltijd in decennia gemeten.

Maar, eerlijk is eerlijk, het zijn rete-coole tooltjes, en ik heb zojuist een Rootbeer besteld. Nog wat goedkoper dan een Rollie Rootbeer ook, da’s een bonus.

Mind officially changed.

high-five-barney-stinson

Ik zie de mijne graag tegemoet! Leuk man.

238 hier. Ze lopen goed, toch?

Je doet me pijn.

22 likes

Ik zou verwachten dat jij de eerste gelukkige zou zijn, maar hoe dan ook is dit een mooie stap in het hele proces.

3 likes

Hahaha, sorry hoor! Ik ben een soort Plain Jane. Bij jouw gouden kettingen staat zon rootbeer vast prachtig.

2 likes

Ik heb geen idee of Jan een tooltje naar mij heeft gestuurd, ik zit nu op kantoor, dus als het zo is zie ik dat later pas. Ik heb het niet in de Excel gecheckt. Ik vind het ook prima als ik een van de laatsten ben.

Liever asap zoveel mogelijk buiten de organisatie “pleasen” :stuck_out_tongue:

5 likes

Ruud krijgt de zijne door mij persoonlijk overhandigd… hij was’t uiteindelijk die deze hele “Kermis” in gang gezet heeft…

16 likes

Sorry, die was te makkelijk :kissing_heart:

2 likes

Wat een superstrakke tool zeg!

37 likes

Is dat niet een beetje bijzonder,? Aangezien je aangeeft welke bestel nummer de gene heeft…, mooi tooltje ziet er verzorgd uit :sunglasses:

2 likes

Dat ziet er inderdaad goed uit zeg, hopelijk dat wij gekleurden hem ook snel gaan ontvangen.

4 likes

Hij werkt ook perfect. Hij is net groot genoeg. Nu heb ik ook geen kolenschoppen maar een beetje gemiddeld. Incoming …

10 likes