DUMET Opzetwerkbankje (ontwikkelingstopic)

Ik kan om 11 uur wel tegen de bilnaad van mijn vriendin aan liggen, maar ik denk als ik om 7:30 aan het werken ben dat jij nog met 1 oor op je kussen ligt.

7 likes

Maar als consument kijk je toch naar de output, niet de input? Dat zal me worst zijn.

6 likes

Als t een mooie vriendin is ben ik meer geïnteresseerd in dr billen dan t werk van dr vriend.

:angel:

7 likes

Ik of ze in een mooie microkini van me past.

Microkini op maxibody is niet mijn kop thee.

5 likes

Inmiddels is het tooltje binnen (zie link below), het ontwikkel topic is gesloten, degenen die er bezwaar tegen maakten kunnen opgelucht adem halen! :muscle::+1:

Ik hoop dat dit net zo’n mooie reis wordt, leerzaam, interessant en met een bijzonder mooi product als resultaat.

2 likes

Zelf al ettelijke jaren met periodes naar zo’n opzetwerkbankje op zoek geweest.

Ondanks vaak prijzige listings is het quasi onmogelijk om kwaliteit in te schatten van beschikbare modellen online, en enige leveranciers die ik kon vinden leveren bovendien niet naar BE/NL. Gevolg: uiteindelijk op dit forum niet al te lang geleden een volwaardige tafel aangeschaft.

Erg goed topic dus en wellicht voor velen hier interessant, ik volg alvast met veel aandacht de verdere ontwikkelingen :slight_smile:

Jij hebt zeker geen tooltje besteld? :joy:

2 likes

Jij hebt makkelijk praten… :joy:… de jouwe heb je al…

Maar inderdaad… momenteel geen tijd voor andere dingen…

1 like

En vaak gebruikt al. Topding! :ok_hand:

1 like

Beetje storm in een glas water, als je het mij vraagt :slight_smile:

Materiaal is besteld… dat was in een kwartiertje uitgezocht… even de stuklijst in Excel geopend, zodat ik de bestelde items “af kon vinken” door ze een kleurtje te geven… alles is groen, materiaal komt op korte termijn hierheen… zodat we binnenkort kunnen gaan bouwen.
Half Januari is er weer een Rikketik, en dan moet ik toch wel zo’n bankje bij me hebben.
Ik ga binnenkort ook in de webshop zetten…

2 likes

Die waarschijnlijk ook (weer) niet doorgaat ivm omicron.

4 likes

Dat zal me eerlijk gezegd jeuken… :rofl:

Gaat het door, dan sta ik daar, gaat het niet door, dan heb ik in elk geval zo’n werkbankje klaar, kan ik em in de webshop gooien, en als mensen er belangstelling voor hebben,: “Wolkom in Fryslân, de kofje stjiet klear, Dûmke d’r bij?”

'k zal dan alleen wat meer moeite moeten doen om 't ding onder de aandacht te brengen… misschien moet ik er dan maar eens een advertentie in een tijdschrift tegenaan gooien…

3 likes

Als het wel doorgaat, kom je er dit keer sowieso niet in :wink:

2 likes

Ben reuze benieuwd!

1 like

Dus je hebt nog geen enkel bankje gemaakt, maar je biedt hem wel al te koop aan?

Tevens heb je je handen vol aan het draaien van doppen, maar wil je wel al bankjes verkopen?

Hoe dan…?

Ik heb genoeg tijd tussendoor als ik in de werkplaats ben… de machines draaien wel, en ondertussen doe ik andere dingen.

Verder, kost het bouwen van het frame amper tijd, Ik heb de tekeningen, dus kan ik de programma’s voor de CNC Boormachine vantevoren maken, ik hoef dan alleen maar de stukken profiel in de machine te steken, en op start te drukken…
't enige handwerk is het frezen van het blad en de armsteunen… als dat nou alles is?.. Denk in uitdagingen en mogelijkheden, niet in problemen

Tevens, verwacht ik niet dat het net als met de Tooltjes zo storm zal lopen, en Ik wil gewoon voor de rikketik half Januari 1 exemplaar klaar hebben… als ik tegen die tijd nog met de huidige batch tooltjes bezig ben… dan is er wel iets vreselijk mis gegaan lijkt me

Denk dat die doorgaat met een harde lockdown tot 14 januari?

Ik hoop het wel, maar als het niet doorgaat?.. hij staat al in de webshop, en ik kan eens informeren wat een advertentie in het blad Rikketik kost, dan breng ik 'm ook al ruim onder de aandacht… of ik de kosten nou maak voor een advertentie, of voor een halve tank benzine + een dag standhuur, een thermoskan koffie, en een trommeltje vol brood?.. dat kukelt er dan ook niet meer tegenaan…

Tuurlijk het contact met geinteresseerden en potentiële klanten is wel leuk, maar als dat niet kan… tja… wat kan ik daar aan doen?..