NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Leuk en positief bericht :+1:t3: Goed om te lezen!

3 likes

Ik vind dit heel aanmatigend, ik heb nooit het idee dat ik vanwege mijn afkomst achtergesteld of voorgetrokken ben tov anderen hier op dit forum.

9 likes

als je een stapel enveloppen hebtā€¦ dan maakt het toch niet uit in welke volgorde je ze in de brievenbus mietert?

'k ben met deze eerste zending gewoon

opā€™t rijtje af gegaanā€¦

Achā€¦ of het nou een tooltje is of een mensā€¦ de kleur is ā€œonly skin deepā€ā€¦ :crazy_face:

3 likes

er zijn er sinds gisteren weer 4 besteldā€¦ alsā€™t zo doorgaatā€¦moet ik binnenkort nog meer inzetjes bestellenā€¦ hopelijk zijn ze er daar inmiddels aan gewend dat ik er meer dan een handvol nodig hebā€¦

Titaniumā€¦ daā€™s nog ruim genoeg op voorraadā€¦ en dat kan ik zo halenā€¦ dan ben ik met 1Ā½ uur terug met een kofferbak volā€¦

Boortjes moet ik gewoon 2 dagen voordat de laatste breekt bestellenā€¦ :slight_smile:

4 likes

Ben onder de indruk van het gerede product :+1:

Dit is een NA topic en ik stel voor het zo te houden. Dus niet het gesloten topic, waar je het productieproces beschreef, hier voortzetten :wink:

7 likes

Zeer fraai indeed! Top Job @Arie_Kabaalstra en anderen die dit mogelijk hebben gemaakt.

Ik kijk met plezier uit naar mijn eigen tooltjeā€¦

3 likes

No worries :blush:, geen probleem dat deze deelzin als onderdeel van een reactie wordt vermeld :+1:.

Ik heb wel eens zwaardere off-topic vergrijpen gelezen :joy:

2 likes

Ik denk dat ik de voortgang van de productie op Facebook ga voortzettenā€¦

7 likes

Hoeveel heb je er verstuurd? :stuck_out_tongue:

2 likes

alles wat ik klaar hadā€¦

3 likes

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: heel goed

1 like

Dat is een prima idee :+1:

1 like

OT is niet de issue :wink:

1 like

Ik heb geen Fakebook. :man_shrugging:

3 likes

Ziet er top uit!

1 like

Heb ook geen FB account maar kan de postings van DumeT watches wel zien.

3 likes

Op voorraad houden.

Top, ze zien er goed uit.
Ik ga dan ook maar bestellen.

2 likes

Rootbeer in tha house!

13 likes

Is dit de rootbeer? Ziet er wel erg licht uit op deze foto. Voor mij als liefhebber van rustig was dat mooi geweest, maar voor de meer flashy-mofos (@Fate_Amenable_To_Change) misschien wat mager?

3 likes

Krijg jij eentje met je initialen? :open_mouth:

:wink:

4 likes