NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

:grin:wat leuk! Iedereen die zijn tooltje ontvangen heeft, gefeliciteerd!

Ze zien er prachtig uit! De kwaliteit straalt er vanaf!

ik ben direct naar de brievenbus gerend en vond daar helaas alleen een brief geadresseerd aan de buurvrouw…

Ik hoop maar dat de postbode mijn brievenbus weet te vinden, krijg je een verzendbevestiging? Of ploft het bij iedereen plotseling in de bus?

3 likes

Verrassing! :partying_face:

Nah ik zag wel in de app dat er iets zou worden bezorgd. Maar geen afzender oid.

3 likes

Precies! :joy:

3 likes

Nee hoor, gewoon brievenbuspost, waarbij Arie gefaseerd, per batch gereed product, opstuurt.

3 likes

Die komt hier gelukkig niet, iets met ondergrondse containers.

2 likes

:joy: Volgens mij is dit niet waar PLP op hint :joy:

3 likes

Joh…

2 likes

Ik heb order nummer 221 geloof ik - is een gele! Ben heel benieuwd!

1 like

Zo dachten 48 mensen er ook over… 89 hebben em blanco besteld,46 blauwe, 10 gele, 20 groene, en 10 Fuchsia… (aantallen van de huidige bestellijst… er moeten nog wat nieuwe bestellingen worden toegevoegd… )

7 likes

Zo, ze zien er goed uit zeg!!!

Gefeliciteert met de mooie NA!
Veel bandenwisselplezier :wink:

2 likes

Mijn oprechte complimenten, @Arie_Kabaalstra.
Ziet er echt heel gaaf uit. Mooi gemaakt.

22 likes

Er bestaat zoiets als de Post.NL app waarin je gewoon kunt zien wat er onderweg is. Ook brievenbus post.

2 likes

Tegen degenen die’m reeds hebben… "Plemp em op Insta, en vergeet mij niet te taggen… "… heel de wereld moet weten wat dit is… :joy:

4 likes

Gave gadget, @Arie_Kabaalstra @Ruud complimenten :ok_hand:t4:.

16 likes

Wat een super tof ding ze en leuk om te zien hoe de hele reis is geweest. Van een simpele vraag of iets bestaat naar een gereed product. Hulde!

2 likes

Mooi dingske, en mooie post.

Helaas, dat is natuurlijk de

:hugs:

Hoe pleeg jij dat te zeggen? Right in the feelies of zo?

Hon/henne/hennes.

Nog effe dank zeggen aan @Arie_Kabaalstra en @Ruud : dank je wel voor een tof projectje en dito product.

4 likes

Er heeft iemand zitten vlaggen / modereren in dit topic, dus ik ga maar niet over de feelies beginnen.

Ik snap het niet, er is toch niks raars gezegd?

Had jij gezien dat ik ordertje 238 liever in Fuchsia doe, of moet ik je even een mailtje sturen, @Arie_Kabaalstra? De berichten zijn verwijderd. :slight_smile:

4 likes

Gooi’t maar even in de mail… hier weet je maar nooit of een bericht blijft staan… :sweat_smile:

6 likes

Iets minder vlaggen en modden zou wel op zijn plaats zijn ja… Maar das een hele andere discussie, die ik vooral ook niet wil starten.

Vooralsnog word ik wat ongeduldig… Wanneer zou die van mij op de deurmat vallen… :slight_smile:

4 likes

Verrek… de aantallen zijn eruit gewipt. Niet iedereen is blij met het positieve resultaat, vermoedelijk een vlaggetje dus :joy::joy:

Maar goed, je kunt niet alle uitwassen uit wassen… dus dan maar weer een plaatje. Ik moest natuurlijk net doen of m’n band versteld diende te worden. Wat een gemak! Ik hoef onderweg geen saté meer te gaan eten!

15 likes