NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

De helaasheid der dingen. Saté vaak wel lekker. Maar ik moet bekennen dat ik m’n tooltje altijd daar heb liggen waar ik niet ben, dus aan de sleutelbos is toch een lumineus idee.

6 likes

Ze zien er top uit.

Direct besteld nu. :+1:

2 likes

Ja, auw

Maar de tooltjes zien er erg goed uit!!
Ik kan niet wachten tot die van mij er aan komt.

2 likes

Gelukkig maar, dan kom je meteen in een vicieuze cirkel terecht. Saté eten om band te verstellen, dikker worden van de saté, bandje past niet meer, saté eten om bandje te verstellen… :rofl:

(voor de vaandeldragers onder ons…het is een grapje…)

8 likes

Goed bezig Jan, een resultaat om trots op te zijn!

6 likes

@Arie_Kabaalstra sommigen die tot nu niets besteld hebben, hebben er nogal een issue van gemaakt dat de eerste richtdatum die je communiceerde niet de exacte leverdatum werd.

Die mensen gaan nu (mogelijk) ook bestellen. Als ik me goed herinner, gaf je een tijd geleden aan dat je na een eerste ‘ronde’ tijdelijk zou stoppen hiermee ivm een andere opdracht dat gepland staat. Wellicht goed om ergens te melden wat de indicatieve levertijd is. Of ga je een voorraadje opbouwen?

1 like

Ziet er top uit! Ben wel een beetje benieuwd naar wanneer de mijne op de mat gaat ploffen…
Is er ergens een overzichtje van welke aantallen of orders nu onderweg zijn en welke (wanneer) volgen?

Nou, het scheelde weinig! Just in time dus wat mij betreft.

2 likes

Ik verwacht niet dat hij er met 3 weken is hoor. :nerd_face:

Top dat de eerste stuks uitgeleverd zijn! Ik ben benieuwd wanneer de mijne volgt :slight_smile: is het overigens niet mogelijk om het ‘oude’ topic voort te zetten in off-topic? Ik geniet zelf best erg van al arie’s progressie updates, en als je het oude topic doorscrollt met mij nog veel anderen :slight_smile:

2 likes

Ik was nr. 13.

Dus vroeg op de lijst + geen kleurtoevoeging.

Ik ben graag kritisch, maar ben oprecht van mening dat de prijs die we hebben betaald te goedkoop is. Ik zou bij een x aantal even stoppen met orders aannemen en dan kijken wat de kosten/baten zijn.

Ziet er heel tof uit en zit erg goed in elkaar.
Kan best wel eens een tooltje worden wat wereldwijd in de verkoop kan.

Ik zou goede fotos maken en het professioneel naar buiten brengen.

23 likes

Vermoedelijk niet. Iemand had z’n beklag gedaan dat Arie maar liefst 6.000 eurootjes omzet uit dit project had gehaald en het dus aangemerkt moest worden als verkooptopic. Dat lijkt die topic de kop te hebben gekost. Inderdaad jammer. Maar op naar de volgende fase (en projecten)!

4 likes

Ziet er echt goed uit. En was zowaar 3 weken geleden hem nog nodig ook. Nou jaaaa. Win-win :ok_hand:. Kijk er naar uit iig.
En brak ik ook niet heel toevallig mijn reserverve Bergeon inzetje vorige week? Die vorkjes blijven wel heel…

1 like

Dit is voor mij wel van toepassing. Ik meen dat ik net boven nummertje 100 zit, wat voor mij zo vroeg mogelijk was :stuck_out_tongue:.
De prijs vond ik inderdaad dikke prima. De foto’s maken me ook een beetje hebberig, dus een (indicatieve) leveringsdatum wordt nu wel gewaardeerd.

1 like

:point_up_2:

What he said.
Dit is kwaliteits spul wat gerust in de 50 a 60EU range mag zitten.

Eerste ronde op HF is erg leuk voor 1 keer.
Dat verdienen wij :star_struck:
De buitenwereld kan en wil gerust betalen voor iets moois.

Gefelicteerd Jan en alle eigenaren!

5 likes

Nice, nu afwachten wanneer die van mij onderweg zijn vanuit het hoge noorden.

1 like

Blijkbaar is hij nu dus volledig uitontwikkeld. Dat leek gisteren nog niet zo te zijn.

Het zal nu wel hard gaan.

Het moet gezegd worden: vele waren kritisch. (ik ook, daarom gewacht met bestellen) Het eindproduct ziet er geweldig uit. :+1::+1:

1 like

Huh?

De productie is al even gaande. Het wachten was op de vorkjes. Daar was vertraging.

Ik ga er verder niet op in, er leek nog vrijwel niks klaar te zijn. Dat er nu ineens NA’s zijn verbaast mij dan ook. We willen niet nog een topic op slot hebben, dus verder geen discussie.

2 likes

of toch wel…

Dan heb je het niet goed gevolgd. Kan de beste overkomen, mooi dat je nu enthousiast bent, tis echt een leuke gadget :+1: