NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Zou het niet zinvoller zijn om in de auto te stappen en Jan te helpen. Iedereen kan labels printen, opplakken, tooltje dichtdraaien en inpakken.

Geduld. Of ga Jan helpen.

1 like

Zo, even weer back on track…

4 likes

Hmm met croco band vind ik mooier, kan je even terug-wisselen? :crazy_face:

Wat ik wel of niet moet bepaal ik liever zelf, vriendelijk dank.

7 likes

Super handig, zo’n tool!

Maar hier wel een beetje overbodig :joy::joy:

5 likes

Easy! :grinning:

Hier nummer 43.

Hoop dat ik hem wel heb voordat iemand de puzzel af kan hebben, want de eerste die de puzzel af heeft krijgt mijn tooltje.

7 likes

Swap gelukt!

3 likes

Dat is de spirit. :+1:t2: Ik loop ook nogal achter met een paar opdrachten en ik wil graag de facturen gaan versturen. Wie stapt er in het kader van de forumspirit in de auto voor wat vrijwilligerswerk? Dank vast. :pray:t2:

11 likes

Haha, dat heb ik Jan wel eens voorgesteld, maar hij wil het verzendproces ook zelf doen.

2 likes

Dat heb ik nooit gezegd, maar hoe moet je zoiets logistiek in een vorm gaan gieten?

dan verschuift het probleem zich van hoe ga ik alles produceren en uitleveren? tot hoe ga ik iedereen aansturen?

1 like

Stuur mij de tooltjes en inzetjes op en ik doe de rest van de order administratie en post afhandeling.

Hoef jij niets te regelen. Alleen te produceren. Ik zie het probleem niet :stuck_out_tongue:

20 likes

En daar gaan we. Testen in de praktijk!

21 likes

Ga je ermee vliegen? Ben benieuwd of ze moeilijk doen.

4 likes

Top, ik ben zeer benieuwd!

1 like

Anaal inbrengen was de gouden tip toch?

3 likes

Hoppa…zo dus. :ok_hand:

Komop Arie…geef dat stuk uit handen man…scheelt je veel gedoe. Is toch super…

3 likes

Concreter wordt het ook nooit. Die vragen weet Janneman vakkundig te negeren. Maar boeie, Ruurd, Jan heeft bijna weekend, hè?

7 likes

Staan klaar om te boarden. :partying_face:

16 likes

Past beter in het volgende topic: