Oe, die is wel lekker.
Mooie prijs ook voor een titanium kast en band.
Als nieuw forumlid begrijp ik de comotie niet.
Al snap ik het inmiddels wel, na het lezen van dit topic.
Ben zelf niet zo moeilijk, als het een regel is…ja, wie ben ik dan…
Ontopic: ik zie veel interessante horloges voorbij komen. En die azuurblauwe Endeavour hierboven is ook erg aantrekkelijk. Ook voor een niet Ltd maar gewoon als NA.
#mening
Precies. Dat vind ik een goede graadmeter: een horloge dat je zelf zou kopen en dan extra leuk wordt als HFLE.
Ik zou best geinteresseerd zijn in een RZE als vakantiebeater.
Dat hoort. Elke HFLE een terugkerend fenomeen.
Iets te prijzig voor een hfle, gelet op het huidige plafond. Wel leuk horloge.
Prachtig maar te duur me dunkt?
Ze zouden vanaf 2 november gaan leveren en hebben over intekenen voor 50%. Dan zou het weer wel kunnen. Maar ja, gaan ze leveren…? En kunnen ze een HFLE batch aan?
Daar is achter te komen
Heel mooi horloge, heb je al geprobeerd aan te melden? Mij lukt het I.i.g. niet.
Het lijkt me overigens ook sterk, dat ze dit horloge voor $400,- kunnen leveren, mocht dit wel zo zijn, dan ben ik zeker voor! (En wil ik zelfs wel helpen met de organisatie…)
Kiek an! Leuk
Nee, maar vond wel"https://www.kickstarter.com/projects/toolwatchco/the-arctic-explorer-watch
Top, daar had ik dus niet gekeken… ik heb inmiddels al een email gestuurd, ik laat het jullie weten!
Geweldig.
Als die zou lukken voor max 500 euro, daaamn
Ja, ziet er echt heel goed uit! Lijkt me een goede kandidaat en wellicht ook een leuke start voor hen, mochten zij (en wij) het aandurven! Op kickstarter hebben ze al best een aantal inschrijvingen gehad, maar of dat genoeg is… we gaan het zien.
Qua kickstarterprijzen zou dat moeten lukken, we gaan het gewoon proberen!
Uit ervaring weet ik dat dit soort aantallen (25-99 stuks in ons geval) je merk kunnen maken of breken. Spannend hoor.
Je trekt wel een hoop onzekerheid naar binnen… als ze hun contacten niet op orde hebben etc.