Komt er nog een nieuwe inkoopactie van de Christopher Ward Malvern?

Hallo lui,

Ik ben hier nieuw op het forum. Ik heb de afgelopen dagen veel goede dingen gelozen over het merk Christopher Ward. De malvern automatic is een zeer mooi horloge met een prima prijs kwaliteit verhouding. Bij veel merken is de prijs toch overdreven hoog. Vroeg me af of er nog een inkoopactie georganiseerd gaat worden? Dan ben ik zeker van de partij. Of heeft iemand er een liggen thuis nieuw in doos? Dan heb ik ook interesse.

De groeten.

Ik heb al van een aantal mensen het signaal gekregen dat ze interesse hebben. Ik ben op zich best bereid om nog een keer zo’n actie te doen. Ik zal over een paar dagen een berichtje posten met een nieuwe interesse-peiling. Bij minimaal 6 deelnemers wil ik het wel weer regelen, en Chris wil vast wel weer dezelfde korting geven. Hou dit forum dus in de gaten, en binnen een paar dagen kun je je interesse weer kenbaar maken in mijn interess-peiling draadje…

Groet,

Highstreet

Dat zou geweldig zijn Highstreet.Aangezien Chris jou al kent enzo zal hij inderdaad wel weer die korting geven! Ik ben in ieder geval van de partij voor de malvern automatic!

Groetjes,

M.Yesildag

Misschien kan Chris ook eens aan het prikbord denken :D:D

Wat bedoel je met “het prikbord” Freddy?

Als het horloge net als bij de vorige keer 140 euro inclusief verzenden kost ben ik zeker van de partij!

Misschien een geschenkje voor het forum (prikbord) hier, ik ben al een beetje in de eindejaarsstemming :D, iets zoals Russianwatch bv.
Is maar een hint, moet je niet naar luisteren :o hihi…lol

Er komt binnenkort nog meer Freddy, rustig maar :smiley:

Zal toch eens een balletje opgooien! Is natuurlijk wel een goed idee!