Komt Tijd Komt Raad

Ik was op zoek naar een horlogemaker in de buurt om mijn nieuwe aanwinst te laten controleren en de chronowijzer weer te laten centreren. Na wat googlen kwam ik op de horlogemaker Komt Tijd Komt Raad uit. Mailtje gestuurd en een snelle reactie terug gekregen met gelijk een uitnodiging om langs te komen.

Hartelijk ontvangen bij hun thuis en een vrijblijvend deskundig advies gekregen. Iris en Arnold zijn beide vakmensen met een enorme passie voor horloges. In de tussentijd werd ik goed geüpdatet en kon het horloge al weer snel ophalen.

Al met al een een hele fijne ervaring en dat alles voor een hele nette prijs. Kortom een aanrader als je een betrouwbare horlogemaker in het Gooi zoekt. :+1:

4 likes

Mijn Seiko had een beetje lekkage en de kroon was daarna heel moeilijk te draaien en leek zelfs steeds vast te lopen. Na zoeken bij mij in de buurt kwam ik bij Komt Tijd Komt Raad in Huizen (N-H, het Gooi) terecht.
Zeer goed geholpen! Na een vrijblijvend advies bleek het rubbertje (seal) van de kroon te zijn losgeraakt.
Na overleg is het horloge vakkundig gerepareerd.
Arnold heeft ook nog het uurwerk opnieuw ingeregeld, het liep wat te veel voor, zei hij.
Super goede ervaring en een aanrader als je een vakkundig en betrouwbare horlogemaker zoekt in het Gooi.

Super goede ervaring met en mooie service van Komttijdkomtraad. Zeker een aanrader voor onderhoud en service van je horloge. :+1:t2:

Weet iemand hoe ik komt tijd komt raad kan contacteren? Ik zie nergens een emailadres.