Kon het niet laten......toch weer een Grand Seiko

Begin dit jaar zag ik op het forum een zeer mooie en aparte Grand Seiko “voorbij komen” welke mij aantrok qua ontwerp. Afspraak gemaakt met Frank in Hilversum en was meteen helemaal weg van het horloge het was de SBGV247 echt een juweeltje, maar er was toch iets van twijfel. Afgesproken dat ik er over na zou gaan denken en s’ avonds weer contact met Frank en de volgende dag de deal snel gesloten. In het bezit vond ik het horloge zeer mooi maar na een aantal maanden had ik hem (buiten een paar keer in huis te hebben omgehad) niet gedragen. Dit was voor mij : omdat de kast en bezel zo mooi zijn dat ik “bang” was om deze te beschadigen :thinking:

Toch maar weer op het blauwe gedeelte hier en redelijk snel verkocht aan een andere liefhebber die hem (net zoals ikzelf) het ontwerp er mooi vond ook de oranje accenten en een set met 3x een band.

Maar het blijft toch “kriebelen” en ik waardeer toch heel erg de schoonheid van Grand Seiko en had ook al een tijdje mijn oog op de SBGN005 de blauwe dus. Dit mede doordat hij meer “wearable” is mijn inziens. Afgelopen weekend “kwam er weer eentje voorbij” op het blauwe gedeelte en meteen contact gelegd met Jasper en een dag later hebben een deal kunnen maken, echter woont Jasper in België en dat is nu wel even een “dingetje” maar ook dat had Jasper goed opgelost en we hebben samen besloten om het pakket met DHLexpress verzekerd te versturen. Altijd even spannend om vooraf naar een “onbekende” veel geld over te maken maar op het forum is hij ook een gewaardeerd lid :+1: . Mede hierdoor doe ik bijna altijd zaken op het forum.

Maandag verstuurd en dinsdag in huis en bij het openen van de doos was ik erg blij en het horloge is wat ik er zeker van verwachte :slightly_smiling_face:

Nu nog even een paar foto’s van mijn nieuwe aanwinst (met een paar plaatjes geleend van @illewoare :wink:)

120 likes

Mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Schitterend :ok_hand:
Geniet er van

1 like

Goede keuze. Gefeliciteerd

1 like

Erg mooi :+1:t2::+1:t2:

1 like

erg mooie klok, veel plezier ermee :+1::+1:

1 like

Prachtig horloge :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Prachtige GS! Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge !

1 like

Gaaf ding! Geniet ervan in goede gezondheid!

1 like

Gefeliciteerd en zeer nette klok :sunglasses:

1 like

Dank je :wink:

Ga ik zeker doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dank je :wink:

1 like

Dat vond ik ook :blush:

1 like

Inderdaad goede gezondheid, daarom nu genieten :+1:t2::grin:

1 like

Mooi hoor! Veel plezier ermee.

1 like

Sjeumpie zeg, wat een mooie!

Gefeliciteerd!

1 like

Fantastisch aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Dank je :blush: