Kon het niet laten......toch weer een Grand Seiko

Gefeliciteerd, heel mooi, geniet ervan :ok_hand:

1 like

Prrrachtig horloge :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Iedere keer als ik dit type zie, word ik weer opnieuw verliefd. Ooit ga ik er één passen, want ik ben bang, met m’n 20cm polsen, dat 'ie misschien te klein is. Geniet van deze topper!

1 like

Zou kunnen dat hij wat klein over komt, maar inderdaad een mooi horloge. Ik heb een pols van 18cm en valt erg mooi, gewoon passen en dan weet je het :+1:t2:

1 like

Prachtige aanwinst :+1:!

1 like

Proficiat! Mooi horloge hoor. Heb hier inderdaad al meerdere mooie GS gezien, vaak aan zeer verleidende prijzen. Maar het klikt bij mij toch nog niet, wellicht omdat ik nog nooit eentje om de pols heb gehad. Moet ik toch maar eens verandering in brengen… of toch beter niet.

Veel plezier! En dragen deze keer!

1 like

Prachtig! :star_struck:

1 like

Zeer mooie aanwinst, gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

1 like

Ik herken dat gevoel en ook moest ik even “wennen” aan het merk, maar na meerdere te hebben gezien begon mijn interesse toe te nemen. Als horloge liefhebber heb ik mijn blik verruimd en gewoon gaan kijken en passen, dan krijg je wellicht een ander beeld ervan :+1:t2: veel succes met je hobby :wink:

1 like

Já, mooi en sportief draagbaar!!
Geniet ‘m :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

1 like

Mooi strakke lijnen. Geniet ervan!

1 like

Prachtig…dit blijft voor mij ook nog steeds een van de leukste en mooiste GS modellen. Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Heel mooi! Enjoy!

1 like

Dank je helemaal mee eens :+1:

1 like

Proficiat!

1 like

Nog maar even een plaatje :grin:

5 likes

Leuke NA! Het is een erg fijn horloge met prachtige lijnen. Met name het contrast tussen de bezel en de gepolijste bovenkanten van de lugs en kroonbescherming vind ik erg mooi.
Griezelig nauwkeurig ook. Veel plezier ermee!

1 like

Ik vind inderdaad ook de detaillering erg mooi en het gehele “samenspel” van het horloge. Het Klopt gewoon :blush:

1 like

Wat een prachtig horloge! Een heerlijke combinatie van een tamelijk rustige wijzerplaat met de rode accenten en de binnenring (of hoe dat heet) in twee kleuren maakt het een waar kunstwerk. En dan heb ik het nog niet gehad over het mooie polijstwerk…
Gefeliciteerd met deze prachtige na

1 like