Kon het weer niet laten.....;-)

Zeker doen👍. Des te groter de kans dat ie gemaakt gaat worden😉.

Ik vind hem leuk: Rustig een impulsaankoop overwegen…:wink::+1:

Dick

2 likes

Yep, that’s me. Zo’n impulsaankoop kan bij mij best een tijd op zich laten wachten… :wink:

1 like

Leuk maar niet mijn ding

Leuk initiatief dit horloge!

Vergeet alleen de stress niet vd ene uitstel na de andere… Het is nu het 3e kalenderjaar dat ik op een kickstarter horloge wacht…

@marnixmoed: Je wacht al drie jaar??!
Pfffff… vertel…

En in enige relatie tot die opmerking, Indiegogo is wild west vergeleken met Kickstarter. Bij Kickstarter moet je bij de aanvang van je campagne ten minste een prototype hebben, bij Indiegogo is een idee voldoende :no_mouth:.

En daarnaast heb je bij indigogo ook dat ze fondsen kunnen innen, zonder dat zee hun minimale goal bereikt hebben. Kan zo z’n voordelen hebben (als ze sowieso het product gaan maken), maar ook zo zn nadelen. Gaannze het misschien tocch proberen, maar je geld ben je volgens mij kwijt ook als het uiteindelijk niet door gaat. Niet dat kickstarter garanties biedt, maar toch…

Nou ja, zo voelt het wel. Maar ik heb niet voor niets kalenderjaren opgeschreven.

Het project was eind 2014 opgestart en we zitten intussen in 2016. Daarbij niet ik wel opmerken dat ik het ambitieus plan vind. Het was het eerste bedrijf wat een mechanisch horloge en smartwatch in 1 kast ging combinereen. Het merk: kairos.

When you like the smell of napalm in the morning. Sterke marketing :disappointed:

Het loopt nog niet echt storm, dus ik vrees dat dit horloge niet gemaakt zal gaan worden?! Ik vind dat toch enigszins onbegrijpelijk, een horloge met deze specs voor dit geld. Terwijl het gros van de Daniël Wellington kloons met dezelfde prijs op Kickstarter wel aanslaan. De maker heeft met Indiegogo het verkeerde platform gekozen, ben ik bang.

Ziet er goed uit!! Zeker voor 150 dollar.

Misschien ff onder de aandacht brengen bij WUS?

Wat gebeurt er als de 20k niet gehaald wordt?

Edit, zie het al:
Fixed Funding: This campaign will only receive funds if at least $20,000 USD is raised by its deadline.