Kon ik weer niet laten liggen

Na een topic over rode led horloges ging ik weer eens snuffelen op de baai. Ik heb al eens vaker overwogen er één aan te schaffen maar voor de prijs koop ik eigenlijk liever een automaatje. Toen ik dit echter zag moest ik hem gewoon hebben.

Wanneer hij niet bevalt zal mijn vrouw hem met plezier dragen want die is gek op digitale horloges. Hij koste maar liefst 4,33 euro inclusief verzending!!!
Ik wil geen reclame maken maar wanneer je hem ook wilt hebben voor de prijs van een batterij hier is de link.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=320395341184

Hahaha, nou feliciteer je vrouw dan maar met haar nieuwe horloge.

Erg leuk, en dan blijft hij tenminste een keer.

Ongelofelijk !
Da’s echt de prijs van de batterij ! X(
Als je er een nieuwe in steekt, verdubbel je de waarde ! :smiley:

Veel plezier ermee !

(Geef hem maar aan je vrouw: "soms moet je al eens een klein visje gooien om een grote te vangen ! :wink: )

Had ik dat geweten, dan kon ik 50 van die horloges gekocht hebben ipv mijn NOOKA zen H black…

Kan je misschien een inkoopactie organiseren? Dan worden ze NOG goedkoper! :wink:

Echt ongelofelijk dat ze het voor die prijs kunnen maken…

Waarom ben ik niet meer verbaasd als jij weer iets nieuws koopt? :wink:

Ik ben benieuwd of je dit horloge gaat dragen. Zo niet, dan heeft je vrouw er inderdaad een leuk horloge bij tegen een vooroorlogs vriendenprijsje! :smiley: (tu)

Paul G. Schreef:

Waarom ben ik niet meer verbaasd als jij weer iets
nieuws koopt? :wink:

Ik ben benieuwd of je dit horloge gaat dragen. Zo
niet, dan heeft je vrouw er inderdaad een leuk
horloge bij tegen een vooroorlogs vriendenprijsje!
:smiley: (tu)

Denk ook wel dat hij naar de vrouw gaat hoor maar voor dat geld is het toch een leuk ding?

Jaaaaa, zeker weten!! (tu) :slight_smile:

hij is best grappig idd

ziet er strak uit…absoluut geen goedkope kermisuitstraling zal ik maar zeggen…leuk ding.

Meteen twee gekocht! Leuke give-aways!
Jur

Bedankt voor de tip Dreski. Zoiets, voor zo’n prijs zocht ik al lang :slight_smile:

Heb hem ook gekocht, bedankt voor de tip (tu)

Ik hoop alleen niet dat ze voor 50 euro in het verkoopgedeelte komen te staan. :wink:

Ik geloofde het eerst niet (sorry hoor :_)) maar t is echt waar!
Heb er meteen een paar gekocht; bedankt voor de tip!

Gr.Joep

Hmm, zelfs dan is die nog goedkoop :slight_smile:

http://www.bensontrade.nl/producten.asp?productcat_id=1&productsubcat_id=49&product_id=4127

Nietsnut Schreef:

Hmm, zelfs dan is die nog goedkoop :slight_smile:

http://www.bensontrade.nl/producten.asp?productcat
_id=1&productsubcat_id=49&product_id=4127

WAT!!! Dat is niet normaal meer zeg…::o

Dan gaat zo een klokje dus 20 x over de kop.
Dan kost een Rolex van 8000 euro dus inkoop nog geen 400 euro.
Deze beredenering zal wel niet helemaal opgaan maar toch, dan wordt er door winkels toch heel wat verdiend op horloges.
Geen wonder dat ze vrij makkelijk 25% korting geven.
De prijzen van horloges zijn dus helemaal vrij en maar net wat een gek er voor geeft.

Ongelooflijk! Ik heb er ook maar één besteld, ik ben benieuwd.

Heb er ook een besteld, maar misschien moet ik ze wel allemaal:S kopen, LOL, wat een prijs daar bij Bensontrade zeg, echt ongelofelijk.

grtz Sjef

En ik kon dit dus ook niet weerstaan en heb er een besteld.
Over een Poor Mans gesproken… :slight_smile:
Ben reuze benieuwd.
Dreski: dank voor de tip.