Koning Bhumibol van Thailand is overleden

Aan hem is een Seiko topklasse model horloge gelinkt.
Al jaren geleden, ik meen een geelge’dial’de Alba of Seiko toen. Is wel een leuk weetje over het merk zelf.

Deze, ik ken iemand heeft een nieuwe complete set in de kluis liggen.

5 likes

Wat een gedrocht! :scream:

2 likes

Ik vind 'm mooi!

Verder: Vive la République!

1 like

Beledigen van Bhumibol kan je 30 jaar cel opleveren. Beledigen van z’n horloge komt je dan vast ook wel op een jaartje brommen te staan :wink:

6 likes

Hahaha prachtig…dank voor de lekkere schaterlach op deze vrijdagmiddag :grin::joy:

(…gaat alvast voorbereidingen treffen voor een paar jaartjes brommen…)

2 likes

:thumbsup:

1 like

Denk dat je daar niet wilt zitten.

1 like

Mooi klokkie!!
RIP BHUMIBOL.

1 like

Wat maakt dit een Seiko topklasse model horloge? Het is het namelijk bepaald niet. Maar als Bhumibol dat zelf gezegd heeft, dan is het natuurlijk waar. Als je iets op hem aammerkt(e), kom je met de Lèse majesté doctrine in aanraking.

2 likes

BhumibRol…

1 like

Lijkt me inderdaad een Seiko 5-segment horloge. Topklasse is Grand Seiko of Credor. Verder niet zo boeiend dat die ouwe knar is overleden.

1 like

Even navraag gedaan maar biedingen onder de 2000€ worden niet serieus genomen.

1 like

Een aangepaste Seiko 5 “Atlas”… Dan vind ik deze Thailand limited iets meer klasse uitstralen:

3 likes

Er is niet altijd een relatie tussen prijs en kwaliteit.

1 like

Rob had hem jaren geleden te koop staan.

1 like

limited edition ter ere van zijn 60-jarige troonsbestijging in 2006

3 likes

Eerlijk gezegd vind ik die (voor zover het kan) nog lelijker…

1 like

Gelukkig zijn er ook heel veel mooie plekken in Thailand. Tijdens onze rondreis door Thailand reed Bhumibol overigens met zijn gevolg langs ons heen in Bangkok. Ik heb niet gezien of hij de Seiko ook om had…

1 like

Koningen dragen Rolexen. Zeker in Azië.

1 like