''Koning Willem-Alexander zit op het horlogeforum''

Ik denk dat het RLC is :face_with_monocle: Die Sternglas was gewoon bedoeld om wat volkser over te komen.

13 likes

Dat adres waar ik alle tekening heen stuurde begint mij nu te dagen. En toen ik je vroeg om je in de strip neer te zetten en jij antwoordde met “wij vinden het ok” zocht daar ook niks achter. Maar nu… :wink:

10 likes

Was het adres Soesdijk 1? :face_with_monocle: :thinking:

1 like

Ja, daar ging @jurk op de thee. :drum:

3 likes

Klopt. Ik liet natuurlijk de ruimte om de rol te kiezen. “Geen probleem hoogheid, als u het kan bekoren om deze rol in de strip te spelen wie ben ik dan om dat niet te honoreren”. :pray:t2:

3 likes

Het is Jur. Dan heeft ie toch wat te zeggen.

8 likes

Dat verklaart ook die achtertuin van zes voetbalvelden.

8 likes

Wimmel rijdt in stijl, blauwe Tesla Model X met oranje velgbeschermers.
I kid you not.

Wie weet heeft ie al die horloges wel geflipt in het blauwe gedeelte hier, dus hoe kan je van een collectie spreken.

Is ook maar gewoon een man.
Zou me niet verbazen. Lekker mee lezen, Willem :+1:

10 likes

Van belastingvoordeeltjes pakken, zijn ze in die familie nooit vies inderdaad :stuck_out_tongue:.

6 likes

Ik zeg niks!

Haha, beetje vestzak, broekzak natuurlijk.

1 like

Koning van Nederland hè, goede voorbeeld en zo…

1 like

De beste man hoeft helemaal geen belasting te betalen dus ik denk dat ie zich daar niet druk om maakt :joy:

1 like

Volgens mij is hij wel een liefhebber en waar kun je anders beter terecht met je hobby dan hier. Heb hem een paar keer vluchtig mogen ontmoeten en hij kwam op mij wel sympathiek over, zou mij dus niet verbazen als hij hier op het forum zit.

1 like

:joy:

Ik zou het een eer vinden wanneer Willem Alexander met regelmaat net zo hard om één van mijn HF grapjes gniffelt als ik dat zelf doe.

29 likes

Ja nou, elk jaar als ik met de jeux-de-boules club op Koningsdag langs de weg met een vlaggetje naar die koets sta te zwaaien, is hij zo aardig. Lachen naar iedereen en terugzwaaien enzo.

3 likes

Met al deze hilarische reacties voelt ie zich vast de koning te rijk…

7 likes

Toch opvallend, al die royaal blauwe aanvragen en suggesties de laatste tijd. Moet het passen bij de autolak?

1 like