''Koning Willem-Alexander zit op het horlogeforum''

Inderdaad. Top dat hij meeleest, misschien af en toe reageert en niemand het weet. Ik gun het hem wel, misschien zijn er nog wel wat meer bn-ers, top toch.

3 likes

Sorry hoor Marijn… maarrr… vast wel. :laughing: :wink:

6 likes

Maak de volgende keer ff tijd voor ‘m

4 likes

Ik zou niet met hem willen ruilen :+1:

3 likes

Eh… niet alleen de beste man. Ik ook… :see_no_evil: en vele
met ons.

:beers:

10 likes

Harder waarschijnlijk :joy: want zo mag hij niet zijn

2 likes

Blauwe gedeelte :thinking:

2 likes

klopt.zit te pingelen aan de laatste 50€ voor ne speedy bij hem.hij plooit nie rap.

2 likes

Ik gok onder zijn opa’s naam @bernhardhb. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Onze Koning, W.A. van Buren, logt één maand voor prinsjesdag in om alle N.A. topics te checken. In de eerstvolgende bespreking met Rutte geeft hij dan aan dat het volk nog best wel wat meer uitgeknepen kan worden met al die rijkdom en welvaart hier. Zijn AP ed. moeten wel een beetje exclusief blijven, niet voor het gepeupel hier.:smiley:

7 likes

Ik vind ze ook leuk :raising_hand_man:

1 like

Ik heb wel een Air-King en mijn gebruikersnaam is Edelweiss want die andere witte bloem, de anjer, was te opvallend geweest :wink:

8 likes

Dan eerder @bernhardlb

@kingske, zal het wel zijn.

3 likes

@Willie?

4 likes

Als ik hem was, zou ik gewoon gaan voor willem-alexander, dat gelooft toch niemand.

5 likes

Wat vinden we eigenlijk van de koninklijke horloge collectie?
Ik vind het wel stijlvol! Mooie exemplaren zitten er tussen. Vooral die Day-Date is wel mooi.

1 like

Nee, Willem loopt niet zo naast z’n schoenen. Dat is gewoon een doodnormale vent die bier drinkt en een lekker mokkel op de bank heeft zitten.

6 likes

Ik ben vooral benieuwd of hij meeschrijft in het ‘uitspraken van je wederhelft’ topic…

14 likes

Dan ben ik het ook niet :roll_eyes:

7 likes