''Koning Willem-Alexander zit op het horlogeforum''

Ach, als ze maar lief is hè :blush: en ze is trouw, trouw als een ho…ach laat ook maar.

1 like

Ik zeg @rene1.
Dat verklaart ook zijn zoektocht naar de Elite.

7 likes

Het is een hij :joy:

1 like

Voel je niks van :grin:

2 likes

Ach als hij net zo veel lol heeft als ik bij het lezen van alles op het horloge forum is het goed toch?

misschien draagt hij bij het klussen ook wel zijn g-shock.

Of heeft hij een thema verzameling. :wink:
https://duckduckgo.com/?q=orange+dial+watches&t=ffab&atb=v94-1&ia=images&iax=images

T-shirts kleden gewoon niét erg af WA! :thinking:

Wel een Speedy in de collectie, maakt veel goed! :hugs:

3 likes

image

8 likes

Ik had ergens nog de stille hoop dat ze gewoon vermogensbelasting moesten afdragen, mede doordat ze er ook alles aan doen om dit vermogen te verstoppen. Een korte google speurtocht leerde me nog wat argumenten tegen deze vertoning.

Vrijgesteld zijn van allerlei belastingen, maar wel een royale uitkering ontvangen. Lijkt me heerlijk inderdaad.

3 likes

:rofl:

Op Soestdijk woont overigens niemand meer.

1 like

@Willem1967 :thinking:

Hij is niet echt heel erg actief.

5 likes

Ik ben het ook niet, echt waar :innocent:

2 likes

Moet je ook koning worden :+1:

2 likes

Ondertussen zit de beste man te gniffelen terwijl we zitten te raden wie hij is.

Ik denk dat er wel nog meer bekende mensen incognito op het forum zitten, dit is op meerdere forums zo dus waarom hier niet.
Dit is best wel grappig als een celeb weet welke je forumnaam is op een oldtimermeeting en je zelf nogal actief bent op verschillende autoforums.

2 likes

De 3e dinsdag van september ben ik in de middag niet online op HF.
(maar dat zijn er wel meer)
Ha

Ik ben anti koningshuis.
Zal mij boeien wat iemand voor z’n werk doet.
Of hij hier nu wel of niet op het forum zit maakt voor mij geen ruk uit. Als hij mooie fotootjes plaatst van leuke klokjes, dan kijk ik graag.

3 likes

Heeft hij geen Seiko in de collectie!?!?

Als hij maar een Seiko of een Rolex heeft, dan is het goed! :kissing_heart:

1 like

Linke soep die vluchtige contacten…

2 likes

Klopt hoor. Ik ben eigenlijk Frans Duits, maar alleen als ik een beetje slordig ben met mijn medicatie.

8 likes