''Koning Willem-Alexander zit op het horlogeforum''

Wat dan?

2 likes

Ik zie hem al elke keer als hij wisselgeld krijgt bij het sigarenwinkeltje op de hoek die euromunten platstampen

3 likes

Reken maar dat er meer bekenden hier zijn.
Ik ken een aantal “bekenden” en die hebben dezelfde hobbies. Ook in de Harley wereld zitten ze op de fora. Dus met horloges kun je er helemaal zeker van zijn.
Mooi toch !

Het gaat hier om de hobby en niet om wie je bent.
Zojuist mijn Certina klaar gelegd voor morgen.
Prachtig horloge dat ik op dit mooie forum voor niet al te veel heb overgenomen.
Ook voor de wat kleinere beurs is er genoeg te genieten !

14 likes

Geen idee of Maxima de hand op de knip houdt.

1 like

Nee, volgens mij is zij wel van de mooie kado’s:

Ik denk dat @anon53002072EV eigenlijk WA is :thinking:

2 likes

Hahaha, duizendmaal dank hiervoor, Frans! :clap:

Dat is oud nieuws. Een aantal jaar geleden is bekend geworden dat de majesteit op het forum actief is als @WilSeiko

5 likes

Lijkt me toch heerlijk dat je bij de eerstvolgende HF meetup aankomt in een bruin café en onze Willem daar lekker aan de bitterballen zit te happen.

10 likes

Ik ben zelf reuze benieuwd wie het zou kunnen zijn. Vraag mij eigenlijk ook af of die zijn horloge koopt bij zijn vaste hofleverancier.

1 like

De Koninklijke @Crownguard
Bekt best lekker

5 likes

:joy: heeft Willem zijn horloges daar dan gehaald.

Overigens wat mij laatste tijd opvalt in die filmpjes. In dit filmpje weet hij niet eens of Maxima koningin of princes is. Beetje beschamend. Maar ergerde mij ook aan dat “gevloek” in zijn Kermit filmpje van laatst omdat die niet een envelopje erin kreeg.
Beetje jammer denk ik dan weer. Verder zal het vast een prima gozer zijn, maar dit laat wel een beetje het achterste van zijn tong zien.

1 like

Koningshuisgekte heb ik nooit begrepen maar ik heb ook weinig tegen hem. We moeten de beste man kennelijk admireren omwille van het gegeven dat hij in een van de rijkste families ter wereld geboren is. Ik geloof dat het Koninklijk echtpaar hard werkt maar dat maakt hen niet specialer dan Jan Modaal. Bij die verafgoding op Koningsdag komt er altijd een beetje maagzuur bij me naar boven.

Die moeten zich toch het schompes lachen na zo’n dag? Al dat gekke gepeupel.

8 likes

Zoeken op “Hij was een beetje dom” in het topic “uitspraken van je wederhelft” leverde niks op :thinking:

17 likes

‘ik ben geen nummer’

2 likes

Leuk, mijn favoriete merk. Welke heb je?

En on topic, ja hoor fan van de royals, zelfs na het lezen laatst van Bernhard, Een verborgen geschiedenis van Annejet van der Zijl. Mooi inkijkje in de Duitse adel.

Een koninklijk huis heeft toch iets meer dan een gekozen president die er een paar jaar zit en dan weer vertrekt imho.

4 likes

Hahaha :grin::rofl: dat zal gaaf zijn. Ik ben geen nummer! Zal Willem toch een beetje willy zijn

Maak morgen ff een fotootje. Niets bijzonders Club 2000 jaren 70.
Maar staat mooi onder een pak.
Vintage maar netjes, onopvallend maar best een bijzonder horloge.

1 like

Parbleu, fake news, fake news!

2 likes

Er zal vast wel iemand bezig zijn om alle topics uit te pluizen naar de horloges die in het filmpje voorbij komen om te vinden wie het is :laughing:

Eigenlijk wilde je jezelf Blauwbloed noemen maar dat viel teveel op

2 likes