''Koning Willem-Alexander zit op het horlogeforum''

Als het zo is post hij hier vast niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat was dan ook geen uitspraak van haar, maar een stuk ingestudeerde tekst, geschreven om het Nederlandse klapvee haar in 1 klap te laten accepteren en zo om de discussie van haar buitenlandse afkomst, het twijfelachtige politieke verleden van haar vader en haar onhandige eerste mediamomenten heen te laveren.

3 likes

Goh. Goed gelukt dan.

2 likes

Wat goed gelukt is.

1 like

Zeker, heel knap gedaan

Oranjebeer :joy:

image

7 likes

En die combinatie werd dus Blauwbeer?
Leuk bedacht Willem :+1:

Wat maakt het uit, we komen hier toch voor de horloge hobby ? Wie je bent of wat je doet is dan verder niet zo belangrijk.

5 likes

Ik heb het idee dat sommige mensen hier vooral voor de drama komen

10 likes

Reken maar dat de RIVD een strak protocol heeft. Lezen mag nog net, maar posten is een ander verhaal.
Gelukkig heeft onze Koning een eigen mening en zal hij zelf nadenken en dus mogelijk heel voorzichtig een likeje geven of een nette opmerking plaatsen. En wellicht zelfs een vraag stellen. Hij is een liefhebber after all…

1 like

Ik heb uit betrouwbare bron dat-ie regelmatig bij Steltman binnen loopt. Is om de hoek van een van z’n real-estate hokken. :wink:

Zou hij zichzelf ook netjes voorgesteld hebben en zijn eerste NA na lid te worden hebben gepost?

3 likes

Mijn vrouw is een half bloedje. Geen vol.
Plus de helft is Turks ipv Argentijns.

Dus sorry, Nope niet ikke.

Ben meestal positief aangaande de horlogehobby, maar ons koningshuis vindt in mij geen positieve resonans.

4 likes

Waarom niet?
.ik hou er wel van, heerlijk toch.

Mijn helden het koningshuis .
Bea was al mijn held zo samen met Claus en opperbaas opa Bernhard!
Maar hoe modern nu het huidige gezinnetje ons land promoot vind ik geweldig mooi.

Mag van min best nog meer,groter en belangrijker worden.

5 likes

Ik zou wel eens een NA topic van de heer W. A willen zien :thinking:

Mijn mening, ondanks dat daar niet om gevraagd werd:

Hij komt op mij over als een leuke vent, en ik ben niet jaloers op z’n baan. Volgens mij is dat enorm druk en stressvol (om maar niet te spreken van alle kritiek over of je baan überhaupt zou moeten bestáán) en hij heeft denk ik net zo hard als een ander een leuke hobby nodig.

Als dat voor hem horloges zijn, hoop ik dat hij daar net als ik wat ontspanning in vindt. En ja, als hij hier lid zou zijn, vind ik dat gaaf. Tuurlijk is hij ook maar een normale kerel, maar tegelijkertijd is hij wel onze koning.

Zou leuk zijn als hij naar de HFLE uitreiking komt. Ik zou best wel eens een biertje met hem willen drinken :grin:

12 likes

Jammer dat veel NL’ers het respect missen naar ons Koningshuis.

Wie zal er nog vechten voor ons Vaderland?

Ik vind het ook top en leuk om te zien dat hij een speedy heeft :wink:

8 likes

Je bedoelt Audi waarschijnlijk :+1:

:thinking::thinking::thinking::thinking::thinking:
@wimholland, bestaat nog niet.

Had ik wel mooi gevonden.

1 like