''Koning Willem-Alexander zit op het horlogeforum''

Groter wordt het zolang er meer kindjes worden gemaakt. Met drie per gezin, zit er dus een lichte stijging in.
Overigens snap ik niet wat mensen zien in de erfenis van het feodale systeem. Een tijd waarin de horigen zich murw mochten werken om niet te verhongeren, terwijl er binnen de paleismuren iedere dag taart gegeten kon worden. Maar ieder zijn meug natuurlijk.

Je bedoelt de eerste boot over het kanaal pakken als er gevaar dreigt?

11 likes

Een koningshuis kost geld en een president ook, dus voor de centen hoeven we geen ander systeem. En om nu te zeggen dat het met een president als Macron, Trump, of Duterte beter zou gaan in Nederland dan met Willem en Mark. Daar geloof ik niet meteen in. Maar principieel ben ik tegen een systeem waarbij iemand zijn positie gegeven krijgt op basis van zijn afkomst. Hoe zwaar die baan ook is en ik niet met hen zou willen ruilen.

Dus koning willem alexander is voor mij altijd gewoon Willem. En Willem is gewoon welkom op het forum.

Gewoon even in de gaten houden wie van ons geen last heeft van wachtlijsten en dan zijn we er zo achter wie het is.

Zou wel geinig zijn dat je willem vlak voor de toespraak op prinsjesdag nog even een wrist shot zie maken.

6 likes

Maar is hij al ge @jurk t?

5 likes

Dat zeg je toch niet tegen de koning :smile:

Gevonden :+1:

@WVB007 (alias W van Buren en fan van James Bond :upside_down_face:)

3 likes

Of een vraag in het subforum over waarde en echtheid, over een gevonden uurwerk van opa of oma op zolder :face_with_monocle:

6 likes

Hadden we maar een “Trump” die voor Nederland op komt. Wat er nu zit is alleen maar bezig met toekomstige EU baantjes en daarvoor zijn ze bereid Nederland overhoop te halen :-1:

6 likes

Not sure if serious

1 like

Not sure if serious

7 likes

Applaus! Je hebt het begin van het einde van het topic gestart.

Gefeliciteerd met deze overwinning en met de klootjesvolk gedachtengang!! :tada: We weten waar dit eindigt.

27 likes

:point_up:t2: Dit

Edit: snel snel snel @flowert, maak het weer ontopic (en niet politiek). Was best leuk.

2 likes

Het is allemaal de schuld van links/rechts/de monarchie! *

(*doorhalen wat niet van toepassing is)

6 likes

Rutte, de (r )overheid of de rabobank. Ik mis gewoon de goeie opties.

7 likes

Oké, weer on topic.
Leuk! Mogen we vanaf nu dan door als het Koninklijk Nederlands HorlogeForum? :crown:

12 likes

Ja serieus.

Heerlijke vent.

Lekker "fout en stout"
Een echte piraten opa, heerlijk!

1 like

Pfieuw, saved by the bell Flowert.

Dat klinkt best cool. HF lid van de ridderlijke orde, at your service. :crown:

7 likes

Ik wil dan wel een lintje krijgen voor het bereiken van TL3 en mijn bijdragen aan de community.

3 likes

Even een reactie van mijn kant over de reacties of onze koning nu wel of niet lid van HF is. HF is er voor alle horlogeliefhebbers, bijvoorbeeld voor H als musicus, voor W als koning en ga zo maar verder.
Het aardige van HF is dat de leden in alle opzichten echt heel verschillend zijn.
Er zijn natuurlijk forumregels, maar het komt er op neer dat er ruimte is voor iedereen en met welk budget dan ook. Of je nu een foto plaatst van een horloge die je bij een kringloopwinkel heb gekocht voor € 1,00, of je plaatst een foto van een PP waar je tienduizenden Euro’s voor hebt betaald, het kan allemaal, Rolex of Invicta, het maakt niet uit!

Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar dat wordt ook wel weer opgelost.

Het bijzondere van HF vind ik, is dat ik geloof dat iedereen lid van het forum is geworden zonder andere bijbedoelingen dan genieten van onze gemeenschappelijke liefhebberij.
Dit gevoel werd bevestigd op de (nog weinige) momenten dat ik een forumlid “in het echt” heb ontmoet.
Dat mensen die openbaar meer zichtbaar zijn, hier liever anoniem willen blijven, is logisch en respecteer ik.

Een fijne dag nog allemaal!

Ω

31 likes

Bedankt voor het beledigen van mijn persoon. Over klootjesvolkgedrag gesproken :+1:

4 likes
1 like