Koningendag

En verzamelaars, gaan wij nog scoren op de vrijmarkt. Zou leuk zijn als de gemaakte buit getoont wordt, ben benieuwd wat er allemaal gevonden wordt.

Helaas kan ik niet mee op rooftocht, want ik moet thuis blijven net een liesbreuk operatie gehad, want anders had ik het wel geweten…

Gr Ben

sterkte ben, en je bent niet alleen, ik kan ook nergens heen, zit ook aan huis gekluisterd, we bekijken de aanwinsten van een ander wel hier op het forum.
hebben wij ook weer wat om te bekijken;)

grt van thuiszittende arie.

We maken hier gewoon het “laat-de-thuiszittende-kneuzen-meegenieten-topic” van :smiley:

Sterkte mannen! Ik kan niet beloven aan jullie te denken als ik wel over de vrijmarkt loop, maar ik zal het proberen. Vorige jaren was dat wat horloges betreft geen succes. Hopelijk dit jaar wel.

Morgen heb ik een speciale Koninginnedag only aanbieden, tipje van de sluier, er staat een kroontje op de wijzerplaat <1k!

Casio…:sunglasses:

Als het is wat ik denk…hoe laat gaat de winkel open?
Grt. Leen

Geluk is weer eens met de domme blijkt wel. Een Zenith voor 1,50. Loopt als een zonnetje

Kijk, dat zijn de leukere vondsten (tu)

Volgens mij word jij een Henrik de IIe :slight_smile:

Mooie vondst.

Groeten,

Martin

Wie goed doet… :slight_smile: Hij is je gegund Tom! Vanochtend naar de Vrijmarkt in Maastricht geweest. Geen horloges, slechts 5 euro uitgegeven: 2 meiden van een jaar of 10 vroegen of ik Japans wilde leren gheghe. Na 10 minuten telde ik vloeiend van 1 tot 10… Prachtig om te zien wat de jeugd allemaal bedacht om een leuke dag te hebben.

MartinB Schreef:

We maken hier gewoon het
"laat-de-thuiszittende-kneuzen-meegenieten-topic"
van :smiley:

http://i376.photobucket.com/albums/oo208/martin_ns
pm/misc/enkel_CT_an.jpg

lol:D ik zit nu ook thuis na de knieoperatie van gisteren

dan maar thuis een biertje :wink:

Tom Koerts Schreef:

Geluk is weer eens met de domme blijkt wel. Een
Zenith voor 1,50. Loopt als een zonnetje

http://img.photobucket.com/albums/v369/Tommie85/5f
a217e8.jpg

1,50 euro?? Serieus?

Zoja, dan heb je een hoop geluk genoten van de onwetendheid van de verkoper. :slight_smile:

leuke aanwinst tom (tu)

@Edwin : beterschap en sterkte (tu)

vandaag wel wat leuks gevonden op de markt :slight_smile:
compas en diepte meter …
compas is van suunto … werkt maar helaas lek …
diepte meter is van allemano sub - brevettato en lijkt wel in orde.
de meter is 70mm in doorsnede en 28mm dik :wink:

als iemand nog wat info over het compas of diepte meter weet is dat natuurlijk welkom :slight_smile:
kreeg via google niet echt veel gevonden…

alvast bedankt (tu)

Geen mechanische horloges, alleen dezelfde nep-breitling die ik vorig jaar ook zag:D:D
Als ik hem volgend jaar weer zie, koop ik hem…

MartinB Schreef:

We maken hier gewoon het
"laat-de-thuiszittende-kneuzen-meegenieten-topic"
van :smiley:

http://i376.photobucket.com/albums/oo208/martin_ns
pm/misc/enkel_CT_an.jpg

Hé, je kuitbeen!
1 tip, gelijk aan de fysio als je uit het gips komt…

Niets.
Een kwartsgeval van het merk Ehwatch (???).
En een onechte Bulgari met een kapot bandje waar volgens de verkoper wel nodig een batterijtje in moest.
Als je dan schudt en hij gaat lopen ben je wel een tovernaar.
Maar laten liggen dus.

Bij de grammofoonplaten meer succes (en die zijn ook rond met een gaatje middenin. Toch?!).

Dat lijkt precies dezelfde soort breuk als bij mij. Alleen zit hij niet meer in het gips. Ze hebben het ander opgelost, omdat hij niet recht stond:

Mag er nog 4 weken niet op staan. Fysio is al ingepland :slight_smile:

Groeten,

Martin

Alleen maar bier en bandjes (muziek) ook leuk en lekker!! geen horloges!