Jullie ook?
Laat je klokje zien dat je zaterdag gaat dragen.
De linkse natuurlijk, alleen als het heel laat en heel donker wordt, dan de rechter met T25.
Jullie ook?
Laat je klokje zien dat je zaterdag gaat dragen.
De linkse natuurlijk, alleen als het heel laat en heel donker wordt, dan de rechter met T25.
Deze band heb ik vorige week verkocht, ik hoop dat mijn
oranje cordura band van Morellato op tijd is…
Wat is die blauwe Yellyfish mooi, man!
Ik ook

Ik ben er klaar voor, ik ben niet koningsgezind dus ik draag gewoon een normaal horloge 
Ik wacht erop en komt hopelijk nog net op tijd binnen 
Heb pas eindelijk een rood-wit-blauwe NATO in 22mm gevonden en vandaag binnen gekregen! Perfect op tijd dus! Echter… Om voor mij redelijk onduidelijke reden wacht ik al 2 maanden op het bijbehorende horloge. Heb er dus nog niets aan… Kakzooi! 
Deze ligt klaar.

Maar het zou ook zo maar deze kunnen worden

In ieder geval een plezierige dag.
Ik heb denk ik het meest oranje horloge ever…

Het horloge weet ik nog niet, maar het wordt een van deze twee bandjes. Het horloge hangt eigenlijk af van het bandje, want heb voor elk van de bandjes maar één passend horloge op dit moment. Dus, welke moet het worden?

Ik heb denk ik het meest oranje horloge ever…
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/c
as8.jpg
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/g
17.jpg
Ja…Je hebt natuurlijk altijd “baas boven baas”
Enniewee, ga de dag op gepaste wijze fieren.
Gr,
L.R.
Oranje natuurlijk, die andere voor 4-5 mei.
Hier oranje monster 
Heb er helaas geen goede foto van.

snik ik heb nog steeds ‘degelijk’ oranjge horloge 
Met de WK was ik ook op zoek, maar is uiteindelijk niks uit voortgekomen. Zat toen te denken aan een oranje Monster, maar die korte lugs… wou dat ze 22mm waren, dan kon ik er een mooie oranje nato opzetten.
Je mag hem wel eens opwinden Rainer
Btw zo van dichtbij zie je wel dat die stempels van die + en - ook niet helemaal perfect zijn,maar geeft wel weer een mooi ‘handbeschilderd’ effect
Blijft uiteraard wel een hele mooie Patek natuurlijk.
startfoto = monster (mod) met oranje nato (zulu).