KoningKlok

Fijne ervaring met het verkopen van een horloge aan @KoningKlok communiceert snel, vriendelijk en helder, betaling was vlot!
Aanrader :+1:

2 likes

Ook hier met mij een leuke, vlotte en prima manier van communiceren.
Verstand van zaken en geen poeha en gebral!
Daar hou ik wel van.
Ideaal dus met @KoningKlok!
En Euhhhh, ik heb nog meer, dus wie weet :laughing:

1 like

Snelle deal gedaan met @KoningKlok. Vlot over en weer gecommuniceer, snel eens over de prijs + betaling was meteen inorde.

Een aanrader!

1 like

Tissot bandje overgenomen van @KoningKlok nette prijs en snelle verzending. :+1:

1 like

Metalen bandje uit het blauw geplukt bij deze koning, goedkoop en een snelle levering.

1 like

Zeer goede ervaring met @KoningKlok
Keurig betaald en hield zich aan zijn woord.

Aanrader!

1 like

Bandje verkocht aan @KoningKlok. Prettige communicatie en vlotte betaling, aanrader :).

1 like

Een Seiko 6139 overgenomen van @KoningKlok . Vlotte communicatie en een leuk horloge! Voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like

Leuke Tissot opgehaald van @KoningKlok, vlotte transactie en alles zoals het hoort. Erg fijne verkoper!

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/koningklok/351705/2

:slightly_smiling_face:

Gister een leuke deal gemaakt met @KoningKlok.
Gezellig over horloges gehad, en een paar stukken op de grapher gelegd. Dankjewel! :ok_hand:

1 like

Even terug een travelcase overgenomen van @KoningKlok. De communicatie was goed en voor ik het wist lag het pakket al op de mat! Aanrader dus :+1::blush:

1 like

Zoef-zoef, sneller dan snel deze @KoningKlok (denkelijk geholpen door de gps-functie van ‘t Garmin klokje :wink: ).
Hartstikke bedankt en een aanrader!!

1 like

De Garmin van Ivo overgenomen. Snelle deal en dito verzending. :+1:t2:
Horloge zoals beschreven….nu nog sporten :crazy_face:

1 like